دانلود بازی پابجی موبایل نسخه جدید اپدیت پابجی موبایل به همراه دیتای کامل بازی 2 3.0 PUBG Mobile | 1gamer

این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های منتشر شده در چند سال اخیر است که طی این مدت صدها میلیون گیمر از سرتاسر جهان آن را دانلود و بازی کرده‌اند. بازی پابجی موبایل در ابتدا به صورت دسترسی زودهنگام بر روی استیم در دسترس کاربران کامپیوترهای شخصی قرار گرفته بود. پس از مدتی با استقبال بسیار گسترده و چشمگیر پلیرها از این بازی، نسخه‌ی کامل آن برای PC منتشر شد. همانطور که گفتیم پابجی موبایل همانند بازی‌هایکالاف دیوتی موبایلو فورتنایت بازی به سبک بقا اکشن است. بازی به این صورت است که ۱۰۰ بازیکن آنلاین که شما هم یکی از آن‌ها هستید.

http://badorclothesworkshop.ir

قبل از شروع بازی تمرین کنید، تمرین بیشتر شما را به کسب امتیاز بیشتر یاری‌می‌کند. در تنظیمات به دنبال scope بگردید، در این قسمت می توانید نشانه گیر اسلحه تان را شخصی سازی کنید و از حالت پیشفرض تغییر دهید، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که چشمهایتان را اذیت نکند و در هنگام تیراندازی به خوبی قابل دیدن باشد. بله، اگر آیدی خود را به دوستانتان بدهید و آنها شما را به لیست اضافه کنند، میتوانید به شکل گروهی به بازی بپردازید، برای این کار لازم است قبل از شروع بازی دوستانتان را به اسکواد خودتان دعوت کنید. در این حالت شما ریسپاون می شوید و در بازی نمیمیرید، تیم های حاضر در میدان نبرد برای صد امتیاز می جنگند، یعنی اگر تیمی به صد امتیاز دست پیدا کند برنده مبارزه خواهد بود. تمام وسایل نقلیه بازی به جز وسایل نقلیه ضد گلوله و قایق ها قابل انفجار هستند و وقتی که در معرض تیر قرار میگیرند منفجر میشوند، این انفجار بر روی شما هم اثر میگذارد.

بخوانید  تزریق ژل لب

حالت کوررنگی (colorblind)

گان مجله خبری یک گیمر بازی نیز همان طور که انتظار دارید واقعا باکیفیت است و استفاده از تمام اسلحه‌های بازی در موقعیت مناسب، می‌تواند کاربردی باشد. ریکویل سلاح‌ها، واقع‌گرایانه است و برای حرفه‌ای شدن با یک سلاح خاص، باید مدتی تمرین کنید. برخی از سلاح‌های پابجی موبایل، بهتر از بقیه به نظر می‌رسند و کار کردن با آن‌ها برای اکثر بازیکنان ساده‌تر است. در ادامه به بهترین سلاح‌های موجود در پاپجی موبایل اشاره خواهیم کرد.

این بهینه بودن باعث شد تا بازیکنان زیادی به سرعت جذب آن شوند، شرکت توسعه دهنده پابجی موبایل ساخت نسخه پورت شده پابجی را به تنسنت واگذار کرد و در سال 2018 بود که در انگلستان نسخه موبایلی بازی پابجی سافت لانچ شد و در ادامه با عبور از مراحل اولیه، وارد انتشار جهانی شد. آیتم ها به صورت هوشمند برداشته میشوند و هوش مصنوعی بهترین حالت را برایتان در نظر میگیرد، این قابلیت در بازی های دیگری مانند کالاف دیوتی موبایل و Rules of survival نیز قرار دارد. یوسی بازی پابجی pubg موبایل یکی از ارزهای درون برنامه‌ای است. شما به واسطه یوسی می‌توانید سطح بازی خود را بصورت قابل توجهی ارتقا دهید. همچنین با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید در یک سری از رقابت‌های ویژه شرکت کنید.

  • مکانیزم‌های این بازی همانند نسخه‌ی کره‌ای بازی پابجی، کاملا مشابه نسخه اصلی طراحی شده‌اند و شاهد همان گیمپلی در بازی پابجی موبایل هندی نیز هستیم.
  • گیمر می تواند در پابجی موبایل دست به شخصی سازی های گوناگون و بی مانندی بزند.
  • همانطور که از نام این حالت پیداست، تنها سلاحی که در اختیار بازیکنان قرار میگیرد سلاح های تک تیرانداز است، این رقابت ها مدت زمانی ۱۵ دقیقه را دارا هستند و باید سعی کنید تا آخر زنده بمانید.
  • با معرفی بازی PUBG MOBILE و بیشتر شدن طرفدارانش در میان گیمرها، اوضاع برای بازی‌های شوتر هم بهتر از همیشه شد و میلیون‌ها نفر دوباره با بازی‌های شوتر آشتی کردند.
  • خرید از سامسونگ,ایفون یا هر مدل گوشی دیگری از طریق فروشگاه ما ممکن است.
بخوانید  خرید منظره کلش اف کلنز اسکین دهکده قیمت ارزان و تحویل فوری | 1gamer

در بازی pubg سعی کنید که با هوشمندی بالا عمل کنید؛ مثلا اگر هدف شما این است که به صورت تهاجمی در بازی شرکت کنید باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که یک بازیکن تهاجمی اصلا نباید عقب گرد داشته باشد و باید همان راهی را که پیش گرفته است ادامه دهد. شما حتما در شرایطی که لازم است به عقب برگردید و خود را از چشم دشمن خود بپوشانید. این بازی یک بازی هیجان انگیز شوتری بوده که با سرمنشا قرار دادن سلاح های مدرن واقعی برای بازیکنان خود شرایط ایجاد هیجان لازم بازی‌ های شوتر را فراهم می کند. کیفیت بالای گرافیکی این بازی و وضوح صدای این بازی اکشن نسبت به یک بازی موبایل بسیار بالا است.

آموزش اتصال تبلت به تلویزیون