دانلود بازی پابجی موبایل برای کامپیوتر و ویندوز Pubg Mobile PC

در لبه راستی انواع گیم مد های بازی را می بینید ، سه مد اصلی بازی Ranked Match ، MultiPlayer ، BattleRoyal هستند ، در گوشه سمت راست بخش Featured نیز چند مد دیگر نیز مشاهده میکنید که ممکن است این مد ها باتوجه به سیزن یا ایونت های گونان تغییر کنند. در قسمت FRAME RATE میتوانید سقف نرخ فریم بازی را تنظیم کنید ، بطوریکه گزینه MAX برابر 60 فریم بر ثانیه است و به ترتیب گزینه های قبل از آن نرخ فریم کمتری ارائه میدهند. در آن دوره، بازی موبایلی تازه با پلتفرمهای اندروید و iOS رفته رفته در حال پرورش بود و عناوین مختلف و جذابی هم برای آن مانند Plants Vs. عالی بود. ,واقعا کیفیت مطالب بازیسنتر بینظیره. ویدیو هم عالی بود. به علاوه مربی گروه G2 Esports نیز بود. وارزون یک بازی رایگان است که هر بار 150 نفر وارد بازی میشوند .برای پیروز شدن باید سایر بازیکنان را از دور مسابقه خارج کنید تا در نهایت به عنوان برنده مسابقه مشخص شوید.

اگر آن را در اختیار ندارید میتوانید با خرید یوسی بازی پابجی موبایل اسلحه مورد نظر را از فروشگاه دانلود کنید. بهترین اموزش دانلود کال اف دیوتی موبایل بود. توجه داشته باشید که شما نمیتوانید یک پروفایل کال آو دیوتی موبایل موجود دیگر را از اینجا بارگزاری کنید، برای اینکار می بایست از بازی LogOut کنید و از صفحه ابتدایی وارد پروفایل خود شوید. این کار به راحتی دانلود پابجی موبایل کامپیوتر است؛ اما برای اطمینان از رفع تمام ابهامات و مشکلات شما در مراحل نصب پابجی موبایل بر روی کامپیوتر، این مقاله را برای شما اختصاص دادیم. روی فایلی که از وبسایت دانلود کردید کلیک کنید و محل نصب را از طریق گزینه Install Option تعیین و پس از آن روی Install کلیک کنید. این مود مود پیشرفته و اصلاح شده ی directx هست که در بسیاری از موارد مناسب جواب میده ولی ممکنه استیبل نباشه و لگ ایجاد کنه که با گزینه های دیگه که در ادامه میگم میشه لگش رو رفع کرد .اگه این گزینه رو هم انتخاب کردید ، save رو بزنید . یعنی فایلش رو بگیرم و جایگذاری کننم تو فولدرش مثلا. بازیکن در نقش سربازی به نام جک میچل (با بازی تروی بیکر) قرار میگرفت که در یک عملیات نظامی، بهترین دوستش یعنی ویل آیرنز و همچنین دست چپش را از دست داده بود.

بخوانید  خرید منظره کلش اف کلنز اسکین دهکده قیمت ارزان و تحویل فوری | 1gamer

برای بازی با کامپیوتر بهتر است در سربرگ Control از Advanced Mode استفاده کنید و Shooting Mode را روی HIP Fire قرار دهید. این تنظیمات برای مد بتل رویال جداگانه قابل تنظیم است ، شاید بهتر باشد ADS را در مد بتل رویال روی TAP TO ADS قرار دهید ، سایر تنظیمات را میتوانید به دلخواه و به مرور زمان شخصی سازی کنید. بازی پابجی توسط استودیوی Tencent ساخته شده و مخصوص کسانی است که دوست دارند یک بازی شوتر بتل رویال خوش ساخت را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنند. در هنگام خرید اکانت پابجی، یکی از مواردی که برای خریدار پیش میآید احتمالا این خواهد بود که، آیا این آگهی واقعی است یا نه؟ از تماس تلفنی از 30 دقیقه الی 12 ساعت کاری بعد از خرید محصول خودداری کنید، مطمئن باشید ما با شما در تماس خواهیم بود. پس برو پشت درخت یکی از اصطلاحات PUBG Mobile است که شما را از دست دشمن نجات می دهد. انتخاب کشور برای مشخصات اکانت بر عهده شماست ، در حال حاضر کشور ایران برای انتخاب موجود است. پیشنهاد میشود که برای پرش ، نشستن و خوابیدن از انگشت اشاره خود استفاده کنید چون کنترل کردن لگد تفنگ با انگشت شست بسیار راحت تر است.

کلید اول مربوط به تنظیم کلیدهای کیبورد یا GamePad شماست که البته تنظیمات صفحه کلید مطابق با تمام mode های بازی call of duty mobile بصورت خودکار انجام شده است ، شما میتوانید به سادگی با زدن محل مشخصی از صفحه و فشردن یک کلید ، یک عملکرد جدید به شبیه ساز اضافه کنید ، پس از آنکه شخصی سازی دلخواه خود را انجام رساندید میتوانید با زدن save آنرا ذخیره کنید یا اینکه Reset را بزنید تا به حالت پیشفرض برگردد و سپس روی save زده و خارج شوید. بازی PUBG Mobile میتواند اوقات بیکاری شما را پر کند و ساعتها سرگرم این بازی جذاب شوید. در منوی FeedBack تعداد قابل توجهی سوالات و مشکلات متداول بخش فنی بازی قرارداده شده است با مراجعه به آن میتوانید از روش حل مشکلات متداول لانچر و بازی آگاه شوید. یکی از نکاتی که گاهی گیمر ها به آن توجهی ندارند سلامت است. چرا که تمام گیمرهای حرفهای میخواهند در زمانی کوتاه، به بالاترین درجه هر بازی دست پیدا کنند و این امر با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرج کردن آن برای تهیه اسلحهها و آیتمهای قدرتمند بسیار سریعتر اتفاق میافتد. اگر مایل هستید از این بازی بیشتر لذت ببرید و این کار را به صورت حرفهای ادامه دهید، با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل این امکان وجود دارد که سطح بازی خود را بالا ببرید.

بخوانید  قیمت کلاهک دودکش پلاد

بازی Call of Duty: Black Ops 4 اولین بازی از سری ندای وظیفه بود که بخش داستانی یا Campaign نداشت و فقط دارای بخش چند نفره یا Multiplayer بود. بروزرسانی خودکار : این چیت دارای بروزرسانی خودکار است. این سیستم برای دریافت بالاترین فریم ریت ممکن (نزدیک به میانگین ۱۸۰ فریم) در بازی میباشد که نیازمند بهینه سازی تنظیمات و بالانس کردن آن بین کیفیت و پرفورمنس است. این بدین معنی است که سایر حریفان شما نیز با شبیه ساز یا کنترلر به بازی متصل شده اند ، این ویژگی به شما کمک میکند پس از طی کردن لول های ابتدایی بازی که حکم آموزش را دارند ، یک بازی چالش برانگیز تر و منصفانه تر را تجربه کنید. فقط دقت کنید که این هک رو روی اکانت اصلی خود انجام ندهید چون امکان دارد که توسط بازی اکانت شما بن شود. بازی کاملا آنلاین است و اکثرا هر ماه آپدیت های جدید رو عرضه میکند که همیشه میتوانید آپدیت جدید این بازی رو با لینک مستقیم از همین صفحه دریافت کنید. حال در شبیه ساز پس از طی شدن فرآیند نصب، برای اولین بار شبیه ساز یا همان انجین اندروید گیم لوپ اجرا میشود ، ممکن است فرآیند آماده سازی فایلها در اجرای اول مقداری زمان ببرد.