دامر یکی از سه نمایش نتفلیکس است که به 1 میلیارد ساعت تماشا رسیده است

اگرچه در ابتدا به عنوان یک سریال محدود در نظر گرفته شد، اما Monster برای آن تمدید شد دو فصل دیگر در ماه نوامبر. این سریال از تمرکز داهمر به سریالی آنتولوژی تغییر می‌کند که در آن هر فصل «شخصیت‌های هیولایی دیگری که بر جامعه تأثیر گذاشته‌اند» را دنبال می‌کند.

ببینید چه چیزی برای نتفلیکس برای بقیه این ماه می آید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همانطور که از عنوان پیداست، این سریال قتل های قاتل سریالی بدنام جفری دامر را دنبال می کند – بین سال های 1978 تا 1991، دامر 17 نفر را کشت که بسیاری از آنها مردان همجنس باز جوان بودند. اگرچه نام دامر دو بار در عنوان نمایش داده می‌شود، اما همانطور که در خلاصه داستان آمده است، “این جنایات بی‌وجدان، با محوریت قربانیان محروم و جوامع آنها که تحت تاثیر نژادپرستی سیستماتیک و شکست‌های سازمانی در پلیس قرار گرفته‌اند را افشا خواهد کرد. که به یکی از بدنام‌ترین قاتلان زنجیره‌ای آمریکا اجازه داد. تا به مدت بیش از یک دهه به سلسله جنایت خود در معرض دید عموم ادامه دهد.”

تاکنون تنها دو عنوان دیگر در کتابخانه و تاریخ راه‌اندازی نتفلیکس به این موفقیت دست یافته‌اند: Squid Game و فصل 4 Stranger Things در اوایل امسال. Variety در ادامه گزارش می دهد که هفته اول Dahmer شاهد افزایش 3.7 میلیارد دقیقه ای نمایش در نمودارهای Nielsen بود، رقمی که دهمین هفته پخش بزرگ را از زمان شروع پخش توسط شخص ثالث نشان می دهد. یکی دیگر از افتخارات اخیر نتفلیکس: چهارشنبه اخیراً با 341 میلیون ساعت در هفته 21 تا 27 نوامبر، پربیننده ترین برنامه نتفلیکس در یک هفته شد.

بخوانید  مدیر عامل شرکت Saber Interactive می گوید بازی های ویدیویی 70 دلاری برای همیشه دوام نمی آورند

Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story ثابت کرده است که قدرت تماشایی برای نتفلیکس است. با توجه تنوعسریال جنایی واقعی که توسط رایان مورفی ساخته شده است، طی 60 روز از اولین نمایش خود در 21 سپتامبر، بیش از یک میلیارد ساعت تماشا داشته است.