داستان نسخه بعدی بازی مترو متاثر از جنگ اوکراین است

به نظر می رسد که اولویت اصلی بازی 4A در حال حاضر تکمیل Metro است، اما با توجه به وضعیت تیم سازنده بازی مستقر در کیف، آنها قصد دارند انتظارات طرفداران را مدیریت کنند. در حال حاضر جزئیات جدیدی از برنامه های این شرکت اعلام نشده است. 4A Games اضافه کرد: «وقتی آماده باشید [انتشار جزئیات جدید] ما می خواهیم پروژه ها آماده باشند. بنابراین ما همچنان تمام اشتیاق، بهترین تلاش ها و مهارت های خود را به سمت آنها هدایت می کنیم. ما نیز مانند شما مشتاقانه منتظر روزی هستیم که بتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد پروژه ها به اشتراک بگذاریم. اهداف ما برای پروژه‌های آتی که در آخرین به‌روزرسانی منتشر کرده‌ایم، یکسان است.”

4A Games اخیراً به‌روزرسانی پروژه‌های آتی خود را منتشر کرده است و به طرفداران اطمینان می‌دهد که در حال توسعه هستند. اما از سال گذشته و آغاز جنگ روسیه و اوکراین این استودیو به سختی به فعالیت خود ادامه داده و اکنون در شرایط سختی قرار گرفته است.

آرتیوم در بازی Metro Last Light

بازی بعدی از سری Metro برای پلتفرم‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X Xbox Series S در دست توسعه است. 4A Games این بازی جدید را پس از به‌روزرسانی بزرگ موتور 4A توسعه داد تا از قدرت، حافظه ذخیره‌سازی و فناوری ردیابی پرتوهای سخت‌افزاری ارائه شده در کنسول‌های نسل نهم استفاده کند. مانند نسخه های قبلی سری مترو، بازی جدید نیز یک داستان و تجربه تک نفره خواهد بود. علاوه بر این، 4A Games در حال کار بر روی یک تجربه چند نفره در دنیای سری مترو است که تیم توسعه‌دهنده خود را دارد که اعضای آن جدا از سازندگان نسخه بعدی این سری کار می‌کنند.

بخوانید  PSA: ضبط صریح صحنه‌های عاشقانه از Baldur's Gate 3 ممکن است منجر به مسدود شدن حساب Xbox شما شود.

به گزارش 4A Games، جنگ اوکراین روی داستان نسخه مترو که شروع آن در سال 2020 تایید شده است، تاثیر خواهد گذاشت اما به نظر می رسد این تاثیر چندان منفی نبوده است. 4A Games توضیح داد: “ما هرگز این واقعیت را پنهان نکرده‌ایم که سریال مترو همیشه حاوی پیام‌های قوی سیاسی و ضد جنگ بوده است. بله، ما همیشه می‌خواستیم شما را سرگرم کنیم و در دنیای پسا آخرالزمانی غرق کنیم، اما همچنین داستان مهمی برای گفتن وجود داشت.جنگ در اوکراین ما را مجبور کرد که در مورد موضوع نسخه بعدی مترو تجدید نظر کنیم.تمام موضوعات تخیلی مترو از درگیری، قدرت، سیاست، ظلم و ستم اکنون بخشی از تجربیات روزمره ما شده است. ما آنها را در آغوش می گیریم و با هدف جدیدی وارد بازی می کنیم.”

نظر شما در مورد آخرین موارد اضافه شده به سری مترو چیست؟ آن را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به گزارش 4A Games، داستان نسخه بعدی مترو متاثر از جنگ اوکراین است.