داستان بازی جدید Tomb Raider با Unreal Engine 5 به سطح جدیدی خواهد رسید

سازندگان نسخه جدید Tomb Raider مزیت های ساخت این بازی بر روی Unreal Engine 5 را توضیح داده اند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

پس از انتشار آخرین گزارش مالی Embriser، بسیاری از استودیوهای این شرکت جزئیات بیشتری در مورد پروژه های در دست ساخت خود منتشر کردند. یکی از این بازی‌ها در حال توسعه، قسمت بعدی از سری Tomb Raider است که اوایل امسال توسط کریستال داینامیکس معرفی شد و بر روی Unreal Engine 5 در حال توسعه است.

شایعاتی که در مورد نسخه بعدی Tomb Raider منتشر شده نشان می دهد که داستان این بازی در مورد درگیری دنیای مدرن با یک فاجعه بزرگ و مرموز است و لارا کرافت با تجربه باید برای نجات دنیا تلاش کند. به نظر می رسد در این نسخه لارا کرافت با گروهی جوان همکاری می کند و باید با کمک آنها بر چالش های ایجاد شده غلبه کند. البته شایان ذکر است که هیچ یک از این موارد توسط تیم سازنده تایید نشده است.

بازی Rise of the Tomb Raider و لارا کرافت از منبع نور قرمز در ورودی مقبره محافظت می کنند.

فیل راجرز، مدیرعامل کریستال داینامیکس، در مورد استفاده از Unreal Engine 5 و اینکه چگونه به سازندگان اجازه می‌دهد داستان‌سرایی خود را به سطح جدیدی برسانند، گفت: «برای ما، این در مورد عمق همکاری‌هایی است که برای آینده سری Tomb Raider به عنوان یک بازی محبوب ایجاد می‌کنیم. شراکت ما با Epic Games و ادغام Unreal Engine 5 در بازی های زنجیره ای ابزار توسعه ما واقعاً به ما امکان می دهد داستان سرایی را به سطح جدیدی ببریم.

بخوانید  A Real Military Veteran Is Now An Operator In Call Of Duty, And He's The Rock's Cousin

در حال حاضر، طرفداران هیچ خبری از بازی جدید Tome Reader ندیده اند، اما ظاهراً می توانند منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در آینده باشند. راجرز گفت: “ما هیچ جزئیاتی در مورد برنامه های توسعه سریال منتشر نکرده ایم، اما به محض اینکه بتوانیم در سال آینده، تیم بسیار هیجان زده است تا نشان دهد در آینده به کجا خواهیم رفت.”