خیر، نگه داشتن کنسول PS5 خود در حالت عمودی به آن آسیب نمی رساند

به گفته جیم رایان، رئیس پلی‌استیشن، گیمرها باید برای یافتن کنسول در خرده‌فروشی‌های محلی خود «زمان بسیار آسان‌تری» داشته باشند. دسامبر 2022 بزرگترین ماه برای فروش PS5 بود و Project Leonardo، یک کنترل کننده دسترسی قابل تنظیم برای PS5 نیز در این رویداد معرفی شد.

باز کردن PS5 نیز چیزی نیست که بتوان آن را تنها با ابزارهای استاندارد خارج از قفسه انجام داد، زیرا در سال 2020 مهندس پلی استیشن یاسوهیرو اوتوری نشان داد که چگونه برای دسترسی به قطعات داخلی ظریف به یک پیچ گوشتی تخصصی مانند Torx T8 نیاز دارید. در دیگر اخبار پلی استیشن، سونی در CES 2023 گفت که کمبود پلی استیشن 5 عملاً به پایان رسیده است.

هیچی اینجا نمیاد:
زمانی که فکر کردیم TheCod3r می‌گوید نقص Liquid Metal روی PS5‌های باز نشده و جعبه‌دار رخ داده است، یک سوء تفاهم مهم روی داد. آنچه او گفت (و منظورش) PS5هایی بود که قبل از او توسط تعمیرگاه های دیگر باز نشده بودند (کنسول واقعی!).
(1/2)

— Wololo (@frwololo) 9 ژانویه 2023

بخوانید  CoD: Warzone و MW3 Season 2 Reloaded Space Marine و محتوای جدید Zombies را اضافه کنید

در به‌روزرسانی Wololo در توییتر، این سایت اضافه کرد که اگرچه ممکن است این مشکل رخ دهد، اما «هیچ مدرکی» وجود ندارد که نشان دهد این مشکل برای کنسول‌های PS5 که تازه از جعبه خارج شده‌اند و باز نشده‌اند، اتفاق می‌افتد. اگر PS5 شما از زمانی که آن را دریافت کرده اید به طور معمول کار می کند و پوسته آن برای تعمیر شکسته نشده است، اگر فضای کافی برای انجام این کار دارید، می توانید آن را به حالت عمودی رها کنید. اگر اخیراً آن را تعمیر کرده اید، ممکن است بخواهید مراقب نحوه قرارگیری آن باشید.