خلاصه بازی Day Of The Devs: SGF Edition 2023 – Beastieball، Cart Life و بیشتر

رویداد پس از Summer Game Fest با Beastieball آغاز شد، که جدیدترین پروژه Wishes Unlimited است – همچنین به عنوان تیم سازنده Chicory: A Colorful Tale در سال 2021 شناخته می شود. Beastieball ترکیبی از والیبال و پوکمون است که در آن بازیکنان با Beasties دوست می شوند و آنها را به خدمت می گیرند. در مسابقات Beastieball رقابت کنید – مسابقاتی که مانند نبردهای RPG نوبتی انجام می شود. Beastieball برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است و انتظار می رود یک کمپین سرمایه گذاری جمعی به زودی آغاز شود.

شرحی ارائه نشده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Day Of The Devs به یکی از اصلی ترین نمایشگاه های توسعه دهندگان مستقل تبدیل شده است تا آخرین بازی های خود را به نمایش بگذارند، و نسخه 2023 نیز از این قاعده مستثنی نیست: در این رویداد از 15 عنوان مستقل جدید و آینده رونمایی شد، لیستی که شامل بازی های جدیدی از برخی از برجسته ترین بازی های مستقل است. تیم ها

آلبوم عکس

بقیه بازی‌های ارائه شده در نمایشگاه Day Of The Devs: SGF Edition 2023 در زیر آمده است:

  • Hyper Lightbreaker
    • این بازی دنباله‌ای بر Hyper Light Drifter در سال 2016 است، این بازی فرنچایز را از گرافیک‌های پیکسلی 2 بعدی به دنیای سه بعدی می‌برد و بر داستان‌گویی بصری بدون صداگذاری تمرکز دارد. عناصر Roguelite از بازی قبلی باز می گردند، زیرا هر بار که بازی انجام می شود جهان تغییر می کند.
  • زمان های ساده تر
    • در این بازی دینا، زن جوانی حضور دارد که خانه دوران کودکی خود را ترک می کند. توسعه‌دهندگان اشاره می‌کنند که می‌خواهند بازیکنان هنگام حل پازل‌ها با تعامل با اتاق خواب دوران کودکی دینا و سایر بخش‌های خانه، «آهسته‌تر شوند و از لحظه‌ها لذت ببرند».
  • منظره یاب
    • این یک بازی پازل سه بعدی منحصر به فرد است که در آن بازیکن می تواند از دنیای اطراف خود عکس بگیرد یا پیدا کند و سپس هر چیزی را که در تصویر است روی خود جهان قرار دهد. معماهای محیطی به بازیکن نیاز دارند تا از تصاویر برای ایجاد مسیرها و چشم اندازهای جدید برای پیشرفت در بازی استفاده کند.
  • هاونتی
    • Hauntii یک شبح کوچک را دنبال می کند که در زندگی پس از مرگ سفر می کند و ستاره ها را جمع آوری می کند، که به عنوان تکه هایی از زندگی گذشته آنها عمل می کند. روح می تواند آیتم هایی را در اختیار داشته باشد و از توانایی های خود برای حرکت در جهان و مکان یابی هر ستاره استفاده کند. سازندگان این بازی را یک «تیرانداز دوقلو» می نامند که کمتر بر روی اکشن های سنگین تمرکز می کند و بیشتر به کاوش در جهان می پردازد.
  • اسکیت کامل
    • Helskate که با عنوان “تونی هاوک اما با شیاطین” توصیف می شود، یک بازی اکشن سرکش است که مکانیک های اسکیت سری تونی هاوک را با مبارزات هک اند اسلش در بازی هایی مانند Devil May Cry ترکیب می کند. بازیکنان می توانند منابع را بین مسابقه ها انتقال دهند که در تلاش های بعدی آنها را قدرتمندتر می کند. این بازی در اوایل سال 2024 در دسترسی اولیه منتشر خواهد شد.
  • پیله
    • Cocoon جدیدترین بازی Jeppe Carlsen است که طراح اصلی بازی در Limbo و Inside بود. بازیکنان یک موجود کوچک سوسک مانند را کنترل خواهند کرد که جهان های متعددی را که هر کدام در درون گوی ها قرار دارند را کاوش می کند. این موجود می تواند به دلخواه خود به داخل و خارج از گوی بپرد و به او اجازه می دهد در صورت نیاز از جهانی به جهان دیگر بپرد. گوی ها را نیز می توان حمل کرد و برای حل پازل استفاده کرد، همانطور که در طول پازل لوله در ارائه نشان داده شده است.
  • تابستان
    • Ete بازیکنان را در نقش یک نقاش قرار می دهد که با استفاده از قلم موی آبرنگ دنیای بی رنگ اطراف خود را نقاشی می کند. همانطور که بازیکن اشیاء رنگی را پر می کند، نقاش “قطراتی” دریافت می کند که می تواند برای نقاشی پرتره ها هم به صورت دست آزاد و هم به دستور NPC های درون بازی استفاده شود.
  • تپه تابستانی
    • Summerhill یک بازی ماجراجویی ایزومتریک است که بر روی چوپان تمرکز دارد و یک پسر و سگش را نشان می‌دهد که سعی می‌کنند گله‌اش را در چند دنیا گله کنند. هدایت یک گله از طریق یک طاقدار، آن را به دنیای دیگری منتقل می کند، جایی که پسر می تواند گوسفندهای بیشتری را جمع کند.
  • شب های ابدی
    • اولین بازی استودیو سای، اکشن سنگین و مبارزات هک اند اسلش را با یک سیم‌کارت دوستیابی ترکیب می‌کند. بازیکن می‌تواند از طریق مینی‌گیم‌ها روابط برقرار کند، گزینه‌های دیالوگ را بررسی کند، و در کنار شخصیت‌های خاصی که در سیاه‌چال‌های متعدد بازی می‌خزند، بجنگند.
  • گجت های یکپارچهسازی با سیستمعامل
    • Retro Gadgets به بازیکنان اجازه می دهد تا ابزارهای تصادفی را از قطعات یدکی ایجاد کنند. تریلر چند نمونه از آنچه را که می توان ساخت، از جمله پخش کننده MP3 قدیمی، نوار کاست، بازی های قابل حمل به سبک Tiger Electronics و موارد دیگر را نشان می دهد. این بازی در حال حاضر در دسترسی زودهنگام برای هر کسی که می‌خواهد دست خود را در DIY امتحان کند در دسترس است.
  • تدارکات اول مارس
    • Mars First Logistics یک مستعمره جدید در مریخ را دنبال می کند، اما از طریق لنز یک شرکت جدید که متخصص در رساندن کالا از یک منطقه به منطقه دیگر از طریق مریخ نوردهای اکتشافی است. بازیکنان مریخ نوردهای خود را طراحی می کنند، سپس از آنها برای تحویل لوازم، پیتزا و موارد دیگر استفاده می کنند.
  • سالتسی کرونیکلز
    • آخرین بازی Day Of The Devs: SGF Edition 2023 جدیدترین بازی توسعه دهنده Mutazione Die Gute Fabrik است. Saltsea Chronicles کشتی‌ای را دنبال می‌کند که کاپیتانش را از دست داده است و خدمه باید به مکان‌های مختلف بروند تا سرنخ‌هایی از سرنوشت خود جمع‌آوری کنند. این بازی بر روی گیم پلی مبتنی بر انتخاب تمرکز دارد، اما همچنین دارای یک بازی کارت کوچک است که در آن هر مکان “قوانین خانه” خود را دارد. انتظار می رود که Saltsear Chronicles در سال 2023 عرضه شود.
بخوانید  استودیو Life Is Strange 20 درصد از کارکنان خود را کاهش می دهد

شاید جالب ترین بازی در ویترین بازی Henry Halfhead بود که بازیکنان را در نقش اصلی هنری قرار می دهد که نیمی از سر انسان است. هنری می‌تواند به اطراف بپرد و اشیایی را در یک اتاق داشته باشد، و سپس می‌تواند از آنها برای حل پازل و انجام کارهای معمولی مانند تهیه صبحانه و آماده شدن برای کار استفاده کند.

Cart Life، که ابتدا در سال 2013 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و سپس توسط سازنده آن از بازارهای آنلاین بیرون کشیده شد، همچنین در طول نمایش مورد توجه قرار گرفت. Cart Life یک «شبیه‌سازی برشی از زندگی» است که در آن بازیکنان بازرگانی را کنترل می‌کنند که سعی می‌کنند محصولات مختلف را در خیابان‌های شهری در غرب ایالات متحده بفروشند. انتخاب بازیکن می تواند بر اولویت دادن هر معامله گر به سبد خرید یا زندگی خود در خارج از محل کار تأثیر بگذارد که این امر بر داستان کلی تأثیر دارد.