خلاصه بازی های PSVR2 در رویداد پلی استیشن

شخصیت اصلی بازی سیناپس

معرفی بازی های پلی استیشن وی آر ۲ با دموی بازی Resident Evil 4 آغاز شد و حالت VR بازی نیز در دست ساخت است. با این حال، کاربران PSVR2 و زامبی گرا می توانند Arizona Sunshine II را در اواخر امسال تجربه کنند.

آخرین مورد Beat Saber بود که در نهایت به هدست واقعیت مجازی سونی راه یافت. کاربران می توانند از امروز این بازی را تجربه کنند و یک بسته الحاقی با محوریت موسیقی کوئین برای بازی در دسترس قرار گرفته است.

قبل از شروع رویداد پلی استیشن مشخص بود که شاهد بازی ها و معرفی های جدیدی خواهیم بود و در کنار این موضوع، کاربران و علاقه مندان به هدست واقعیت مجازی سونی نیز می توانند از محصولات آینده هدست PSVR2 دیدن کنند. حال در ویترین پلی استیشن علاوه بر نمایش بازی های مختلف کوچک و بزرگ، شاهد معرفی چند بازی پلی استیشن وی آر ۲ بوده ایم.

همچنین اعلام شد که بازی Synapse در تاریخ 13 جولای بر روی پلی استیشن وی آر 2 عرضه خواهد شد.

بخشی از مراسم امشب پلی استیشن به بازی های PSVR2 اختصاص داشت و در این مطلب به خلاصه ای از بازی های معرفی شده خواهیم پرداخت.

پوستر بازی Arizona Sunshine II

سابر را بزن

سربازان بازی Crossfire Sierra Squad

البته این رویداد محتوایی برای کاربران شوتر نیز داشت. در ادامه معرفی بازی های PSVR2، شاهد تریلر جدید بازی Crossfire Sierra Squad بوده ایم و هنوز تاریخ انتشار دقیقی از این بازی در دسترس نیست.

بخوانید  ایکس‌باکس لایو به شما امکان می‌دهد برای مبارزه با گیمرهای سمی، کلیپ‌های چت صوتی را با مایکروسافت به اشتراک بگذارید