خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

تراشه Kirin 810 که عملکرد بسیار خوبی دارد در این زمینه خود را به خوبی نشان داده است و پردازندهی گرافیکی Mali-G52 MP6 نیز باعث شده که بازی بسیار روان اجرا شود. یکی از موارد مهمی که در اجرای بازی پابجی باید به آن توجه داشت، تراشه است. در عمل این گوشی گیمینگ قطعا جز بهترینها است. 3 جفت سری سیلیکونی ارگونومیک با طراحی اختصاصی HyperX برای این هندزفری طراحی شده که طبق ادعای شرکت سازنده کاملا ارگونومیک و راحت می باشند و در استفاده های گیمینگ طولانی کاربران را دچار خستگی نمی کنند. در این گوشی از چیپست اسنپ دراگون ۸۸۸ استفاده شده که تجربه خوبی هنگام بازی به شما میدهد. کابل های OTG قیمت بسیار پایینی دارند و بهترین راه برای اتصال موس به گوشی برای بازی پابجی استفاده از کابل OTG است. این گوشی میتواند بهترین گوشی برای بازی پابجی موبایل باشد. این گوشی هوشمند به وسیله این ویژگیها میتواند پابجی را به خوبی اجرا کند. محفظهی بخار، گرافن و گرافیت دمای گوشی را تا حد بسیار خوبی پایین خواهد آورد. باتری حجیم ۶۰۰۰ میلیآمپری که از فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی میکند و در کمتر از یک ساعت میتوان آن را فول شارژ کرد.

گوشی بعدی که در لیست بهترین گوشی برای پابجی قرار گرفته است، آیفون 11 پرو مکس شرکت اپل است. گوشی آیفون بهترین گوشی برای پابجی است. پابجی برای سیستمعامل ای او اس بیشتر مورد بهینه سازی قرار گرفته و روی گوشیهای آیفون خودش را بهتر نشان خواهد داد و به همین منظور کاربران این سیستم عامل رضایت بیشتری از این بازی خواهند داشت. هنگامی که کسی را میکشید، جعبه مهمات و سلاح او را میتوانید بردارید. به کسی که استریم میکند استریمر گفته میشود، در واقع استریمر به کسی گفته میشود که از بازی که در حال انجام آن است به صورت زنده فیلمبرداری و برای کسانی که در شبکه هایی مثل یوتیوب ، توییچ، آپارات و . این شرکت مدل P30 Pro را در سال ۲۰۱۹ به بازار معرفی کرد. این مدل به دلیل بهره بردن از مناسبترین تراشهای که در گوشیهای اندرویدی استفاده میشود یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ موفق شده امتیاز ۷۹۸۵۴۹ از تست بنچمارک انتوتو را به دست آورد.

بخوانید  خرید تیشرت مردانه فروشگاه اینترنتی طرح با تو

عمر طولانی باتری، پردازنده هشت هستهای ۷ نانومتری A13 Bionic، لگ کمتر در مقایسه با سیستمعاملهای اندروید از ویژگیهای مهم این گوشی است که باعث محبوبیت بیشتر آن برای گیم شده است. با این حال یک مشکل بزرگی که از پیشرفت بزرگ این چیپها جلوگیری میکند، این است که باید خیلی خیلی کوچک باشند و همین مورد باعث میشود تا در زمینه پردازنده گرافیکی همیشه مشکلاتی وجود داشته باشد. مهمترین ویژگی این گوشی این است که توانسته در تست بازی پابجی خود را به خوبی نشان دهد. با خرید الماس فری فایر، میتوانید الایت پس و الایت باندل فری فایر را فعال نموده و نهایت لذت را از بازی خود ببرید. تمام این 100 بازیکن باید با یکدیگر رقابت کرده و یا با تشکیل تیم به جنگ حریفان بروند، در نهایت تنها فرد باقی مانده در بازی، برنده مسابقه خواهد شد. هر یک از این پک ها با نام خاص در بلیزارد استور موجود بوده و قابل خرید هستند. آی آر مایکروسافت استور با ارزان ترین قیمت امکان خرید این محصول را برای شما گیمرهای عزیز میسر ساخته است. سلام میشه راهنماییم کنید چجوری از کیف پولم خرید انجام بدم؟

همچنین حالت لوت کردن و نشانه گیری خودکار نیز در این بازی وجود دارد که برای مبتدیان می تواند بسیار جذاب باشد، به همین دلیل برای شروع کار کافی است که به این موضوع دقت کنید و به آسانی دسته را براساس نیاز خود تنظیم کنید. حال اگر نرخنوسازی لمسی ۲۴۰ هرتز باشد، این مدت زمان برای بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل ۰.۰۰۴ ثانیه افزایش مییابد. بااینحال، تنها گیمرهایی که بتلپس بازی را خریداری کرده باشند به بهترین اسلحههای بازی دسترسی دارند. علاوه بر این همواره باید حواستان به فعالیت های زمینه ای گوشی و مصرف اینترنت سایر برنامه ها باشد تا مصرف اینترنت سایرین را به حساب کالاف دیوتی نگذارید. در هر کدام از سیزن ها و نسخه های آپدیت شده بازی پابجی موبایل بازیکنان می توانند به امکانات، تجهیزات، مودها، نقشه ها، سلاح ها و تجهیزات مختلف و متعددی دسترسی پیدا کنند و در ماموریت های خودشان از آنها استفاده نمایند. موبایل X3 علاوه بر اینکه بهترین گوشی بازی پابجی موبایل است، از دوربینهای بی نظیری نیز بهرهمند است که باعث شده محبوبیت زیادی در این مورد داشته باشد. با توجه به محبوبیت بالای این بازی، اینفینیتی وارد هر ساله تلاش کرده است که با به روز کردن و توسعه دادن بازی، کاربران خود را با هیجانات و چالش های جدیدی روبرو کند.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer
شماره 5 smart mode : اینجا گیم لوپ تصمیم میگیره که کدوم گزینه رو انتخاب کنه. اگر به دنبال بهترین گوشی برای بازی پابجی قیمت مناسب هستید، سامسونگ گلکسی S21 گزینه خوبی است زیرا بهترین گوشی برای پابجی است. گوشی هوشمند Samsung Galaxy S21 دارای رم 8 گیگابایت است و پردازنده گرافیکی: Mali-G78 MP14 است. Samsung Galaxy S21، سردمدار مدلهای عرضه شده در سال 2021 است و از بهترین گوشی های سامسونگ برای پابجی است. این محصول در تست صورت گرفته بازخوردی بی نظیر داشت و با سرعت فوقالعادهای و بدون به وجود آوردن گرما به اجرای بازی ادامه داد. جهت پایین آوردن دما هم داخل این گوشی سیستم خنک کنندهای قرار دارد. تنها روش به دست آوردن سی پی به جای خرید سی پی کالاف به صورت مستقیم، خرید بتل پس کالاف می باشد. بسیاری از بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل از نقش و اهمیت سی پی بازی کالاف دیوتی مطلع نیستند و ممکن است با دانستن مزایایی این ارز درونبرنامهای و خرید با آن مایل باشند از آن استفاده کنند. نخستین چیپست پنج نانومتری که در دنیا تولید شد A14 Bionic اپل بود که در تمام گوشیهای سری ۱۲ از آن استفاده شده است بنابراین این مدل گوشی به شما کمک میکن تا از بازی پابجی بیشترین لذت را ببرید.