خرید حقوق اقتباس ارباب حلقه ها و هابیت توسط شرکت امبریسر گروپ

شرکت Embrace Group پروسه‌ی خرید چند شرکت را شروع کرد؛ از جمله Middle-earth Enterprises که صاحب حقوق اقتباس از روی ارباب حلقه‌ها و هابیت، آثار ادبی بزرگ جی. آر. آر. تالکین است.

شرکت Embrace Group اکنون ۲۲۰ پروژه‌ی بازی‌سازی دارد که ۲۵ محصول در ساخت از بین آن‌ها، بازی‌های AAA هستند و طی چهار سال آتی از راه می‌رسند. امبریسر همچنین تایید کرد که در گیمزکام ۲۰۲۲ به اعلام اخبار بازی و پخش تریلرهای مختلف توسط استودیوهای گوناگون خود می‌پردازد.



منبع

خرید حقوق اقتباس ارباب حلقه ها و هابیت توسط شرکت امبریسر گروپ

در همین حین Embrace Group اعلام کرد که شرکت Limited Run Games، شرکت Singtrix، استودیو Tuxedo Labs، استودیو Tripwire Interactive، استودیو Bitwave Games، شرکت Gioteck، استودیو ژاپنی Tatsujin و یک استودیو دیگر سازنده‌ی بازی برای کنسول و کامپیوتر را هم می‌خرد. نام استودیو آخر هنوز اعلام نشده است. به‌لطف خرید Tatsujin، امبریسر گروپ صاحب حقوق تمام بازی‌های شرکت Toaplan نیز خواهد شد.

امبریسر گروپ صاحب THQ Nordic، گیرباکس، Plaion، سیبر اینتراکتیو و چند تیم بزرگ دیگر است. تازه این شرکت سوئدی از چند ماه قبل پروسه‌ی خرید سه استودیو بازی‌سازی از جمله ایدوس-مونترآل و چند مجموعه بازی مانند Tomb Raider از اسکوئر انیکس را هم آغاز کرد.

امبریسر گروپ که بارها خریدهای قابل توجهی را در صنعت بازی‌های ویدیویی انجام داده است، امروز اعلام کرد که همزمان به خریداری چند شرکت می‌پردازد. یکی از این شرکت‌ها چیزی نیست جز Middle-earth Enterprises که امبریسر با خرید آن صاحب حقوق ساخت و عرضه‌ی فیلم، بازی ویدیویی، بازی رومیزی و موارد دیگر از روی کتاب‌های The Lord of the Rings و The Hobbit به نویسندگی تالکین می‌شود.

بخوانید  سونی در صدر نامزدهای جوایز بازی 2022 قرار دارد