خرید اکانت پابجی خرید و فروش اکانت پابجی پابجی سل | 1gamer

شما با استفاده از یوسی قادر هستید بسیاری از اسلحه ها و لباس هایی را داشته باشید که در حالت عادی امکان استفاده از آنهارا ندارید. در هر فصل، ماموریت‌هایی در قسمت رویال پس برایتان مشخص می‌شود که اگر با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذارید، می‌توانید اسلحه، لباس یا امتیاز بگیرید. همان طور که گفتیم، در آپدیت جدید پابجی، سیستم ضدتقلب پیشرفته‌ای اضافه شده که می‌تواند مچ هر متقلبی را بگیرد. این بازی قوانین و شرایطی دارد که اگر از آن‌ها خبر نداشته باشید، چند دست اول برایتان سخت می‌شود. Sniper Training مخصوص گیمرهای علاقه‌مند به اسناپیرهای دوربین‌دار و شکار از راه دور است و حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. در زمان فرود، نباید در مکان‌های شلوغ مثل زندان فرود بیایید.

دانلود PUBG MOBILE – بازی اکشن-بقا خارق العاده “پابجی موبایل” اندروید + دیتا

مجله خبری یک گیمررها برای شرکت در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال باید یوسی پرداخت کنند و بدون خرید یوسی امکان شرکت در این رقابت‌ها هم وجود ندارد. با برنده شدن در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال، می‌توان به جوایز متعددی از جمله یوسی رایگان دست پیدا کرد. واریا شاپ به شما این امکان را میدهد که به با توجه به نیاز خود با دسته بندی های مختلف مقدار یوسی مورد نظر خود را با استفاده از آیدی عددی و اسم بازی خود در سریع ترین زمان ممکن و نازلترین قیمت ( تضمین قیمت ) و امنیت وجه واریزی دریافت کنید.

برای ارسال us به اکانت شما ما نیاز به ID عددی شما داریم که در زیر به آموزش پیداکردن آن میپردازیم.

با نصب پابجی موبایل، می‌توانید حالت‌های گرافیکی متفاوتی را فعال کنید و اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، همه این حالت‌‌ها چشم‌نوار هستند. البته اگر گرافیک اهمیت کمی برای شما دارد و فقط می‌خواهید وارد دنیای هیجان‌انگیز PUBG شوید، می‌توانید سراغ دانلود نسخه لایت بروید. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید.

  • در پایان امید است که مطالب ارائه‌شده مفید واقع گردیده باشد.
  • اگر گوشی شما سامسونگ یا هر مدل دیگری است، می توانید این بازی را بخرید و با خیال راحت آن را روی دستگاه خود نصب کنید.
  • در این مطلب از سایت ایران موجو می خواهیم درباره بازی با شما صحبت کنیم که قند را در دل همه آب می کند.
  • بازیکنانی که در بازی‌ پابجی توسط دیگر بازیکنان گزارش داده بشوند ممکن‌است در صورت تکرار شدناین موضوع، اکانت خود را به طور دائم از دست بدهند.
بخوانید  قیمت کلاهک دودکش پلاد

به‌دلیل کوچکی نقشه از وسایل نقلیه استفاده نکنید؛ اما کامیون‌هیولا در این نقشه استثنا بوده و در مراحل اولیه بازی می‌توانید از آن استفاده کنید. توجه‌کنید که کامیون‌هیولا سریع است و کنترل آن برای اولین‌بار مشکل خواهدبود. Ghillie یک لباس مخصوص استتار برای تک تیرانداز هاست به طوری که کاملا با محیط همخوانی پیدا میکنید، این لباس در پابجی موبایل مانند طلا نایاب است و باید برای پیدا کردن آن یا خوش شانس باشید و یا مپ را زیر و رو کنید.

پابجی موبایل PUBG Mobile یکی از بازی های سبک BattleRoyal است. این بازی توانسته است از زمان انتشار توجه زیادی را جلب خود کند.

انتخاب‌های خوبی از بین اسلحه‌های موجود در نقشه داشته باشید. بازی دست شما را در انتخاب درست باز می‌گذارد؛ از SMG‌های قدرتمند تا شاتگان و اسنایپر همه در این بازی هست. پیش نیاز نسخه 64 بیتی اندروید 10 می باشد [اگر اندروید شما کمتر از 10 هست باید arm را نصب کنید]. سلام دوست عزیز؛ ممکن است مشکلات شما ناشی از اختلالات اخیر اینترنت باشد، از یک فیلترشکن مناسب استفاده کرده و مجددا امتحان کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر