خرید استودیو Helldivers 2 توسط سونی صحت ندارد

یکی از اعضای ارشد Arrowhead Game، توسعه دهنده Helldivers 2، خرید این استودیو توسط سونی را رد کرده است.

بخش سرگرمی های تعاملی سونی معمولا استودیوهای خریدی را که چندین سال با آنها همکاری داشته اند، به عنوان طرف دوم انتخاب می کند. به عنوان مثال، توسعه دهندگانی مانند استودیو گوریلا گیمز، اینسومنیاک گیمز، هاوس مارک و بلوپوینت گیمز چندین سال به طور انحصاری با سونی کار کردند تا اینکه چند سال بعد توسط آن شرکت خریداری شدند.

به تازگی سونی بازی Helldivers 2 را با همکاری استودیوی مستقل Arrowhead Game منتشر کرده است که موفقیت غیرمنتظره ای به دست آورد. با توجه به این موفقیت می توان گفت که نه تنها راه برای همکاری بیشتر سونی و این استودیو باز است، بلکه به نظر می رسد که Arrowhead از جمله گزینه های احتمالی برای خرید پلی استیشن باشد.

با این توضیحات طبیعی است که در فضای مجازی شایعات و گزارش های مختلفی مبنی بر خرید Arrowhead توسط سونی منتشر شده است. اخیراً شایعه ای مبنی بر توافق سونی با این استودیو برای خرید Arrowhead منتشر شده بود. با این حال، قبل از اینکه شایعات بزرگتر از آن شوند، یوهان بیلستدظاهرا در شبکه اجتماعی

Sony Interactive Entertainment اخیراً 900 کارمند خود را در سراسر جهان اخراج کرد که نه تنها استودیوهای بزرگی مانند Naughty Dog، Insomniac Games و Gorilla Games را تحت تأثیر قرار داد، بلکه منجر به تعطیلی کل استودیوی لندن شد. توسعه برخی از پروژه ها توسط استودیوهای مختلف نیز لغو شده است. پس می توان گفت در چنین شرایطی موضوع خرید استودیو جدید توسط سونی حداقل برای مدتی چندان منطقی به نظر نمی رسد و در صورت انتشار چنین خبری در اینترنت باید آن را یک شایعه تمام عیار بدانیم.

بخوانید  نیم نگاه Gang Beasts - زومجی

Helldivers 2، جدیدترین ساخته استودیوی بازیسازی Arrowhead، اکنون در پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه شخصی قابل تجربه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر