خرید استودیوی Wargaming Sydney توسط رایوت گیمز

طبق اطلاعات منتشر شده، این استودیو پس از این با عنوان استودیوی رایوت سیدنی شناخته خواهد شد. رایوت گیمز همچنین می‌گوید تصاحب استودیوی وارگیمینگ سیدنی، زمینه‌ای برای ورود این مجموعه به صحنه بازی‌سازی پراستعداد استرالیا خواهد شد. البته رایوت تایید کرد تنها توسعه‌دهندگان یکی از شعبه‌ی وارگیمینگ در شهر سیدنی به نام رایوت سیدنی تغییر نام خواهند داد و مجموعه‌ی Wargaming Sydney، همچنان به‌کار خود به‌عنوان ناشر و صاحب امتیاز بازی آنلاین پرطرفدار World of Tanks ادامه خواهد داد.

یکی از استویوهای سازنده‌ی بازی آنلاین World of Tanks، از این پس بخشی از مجموعه‌ی بزرگ Riot Games خواهد بود.

پیش از پیوستن به رایوت، این شرکت بیشتر با ابزارهای بازی‌سازی Bigworld Technology که بیشتر برای بازی‌های چندنفره‌ی بزرگ آنلاین یا MMOها استفاده می‌شود، در میان استودیوهای صنعت گیم مشهور بود. این ابزارهای زیرساختی نرم‌افزاری علاوه‌بر بازی‌های World of Tanks و World of Warships، در بسیاری از دیگر بازی‌های آنلاین کره‌ای و چینی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. انتظار می‌رود با پیوستن این گروه به شرکت رایوت گیمز، شاهد استفاده از این فناوری‌ها در بازی‌های آينده و فعلی این مجموعه یا یک بازی مولتی‌پلیر بزرگ آنلاین کاملا جدید باشیم.

ناریشی هرانی رئیس تیم توسعه‌ در استودیوی رایوت سیدنی درباره این توافق جدید می‌گوید: «فعالیت به‌عنوان بخشی از خانواده‌ی وارگیمینگ در طول ۱۰ سال گذشته برای ما یک سفر فوق‌العاده و بی نظیر بوده است، و این موضوع به ما کمک کرد تا به‌ عنوان یک استودیوی بازی‌سازی در سطح جهانی رشد کنیم. ما از مطابقت‌های فرهنگی‌ موجود میان ما و خانواده‌ی رایوت گیمز بسیار هیجان‌زده هستیم، و نمی‌توانیم صبر کنیم تا تجربه‌های خود در زمینه توسعه‌ی بازی به‌صورت جهانی و یکپارچه را با دیگر تیم‌های این مجموعه بزرگ به اشتراک بگذاریم».

بخوانید  آموزش بازی با ماوس و صفحه کلید در Xbox Series X/S

لوگوی استودیوی Wargaming Sydney

اوایل امروز استودیوی Riot Games که به‌عنوان سازنده‌ی بازی‌های محبوب آنلاینی مانند لیگ آو لجندز و Valorant شناخته می‌شود، اعلام کرد برای خرید کامل استودیوی بازی‌سازی استرالیایی Wargaming Sydney با مالکان و سهام‌داران این شرکت به‌توافق رسیده است.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع