خروج جوزف استاتن از استودیو Halo Infinite

خروج استاتن چهارمین جدایی بزرگ از استودیوی توسعه Halo Infinite پس از انتشار بازی در نوامبر 2021 است. و Bآنی راسرئیس و موسس این استودیو پس از 15 سال از دیگر جدایی های بزرگ 343 سال گذشته هستند.

به گفته بلومبرگ، خروج جوزف استاتن از 343 Industries بخشی از یک بازسازی بزرگ در استودیو خواهد بود.

با گذشت بیش از یک سال از انتشار بازی تیراندازی Halo Infinite در پایان سال 2021، استودیو 343 Industries با تغییرات بزرگی در بین اعضای خود مواجه است.

استاتن که به عنوان یکی از توسعه دهندگان قدیمی و سرشناس سری Halo به ویژه در زمینه شخصیت پردازی و بخش داستانی بازی های این مجموعه شناخته می شود، دوباره به سمت رهبری سابق خود خواهد پیوست. و واحد راهنمایی انتشارات استودیو بازی Xbox. بخشی که به استودیوهای کوچک و بزرگ کمک می کند تا آی پی های جدید بسازند و بازی های خود را روی پلتفرم های ایکس باکس منتشر کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط جیسون شرایر از اخبار بلومبرگ جوزف استاتنیکی از اعضای ارشد توسعه Halo Infinite خروج از این استودیو را اعلام کرده است. استاتن قبلاً در سال 2020 به تیم صنایع 343 پیوست تا به تکمیل مراحل توسعه سخت و چالش برانگیز Halo Infinite از یک واحد داخلی دیگر مایکروسافت کمک کند.

شایعات دیگر نیز حاکی از آن است که 343 Industries در آینده 100 درصد روی بخش چند نفره بازی های هیلو تمرکز خواهد کرد. بر اساس این گزارش ها، از این پس ساخت محتوای داستانی و تک نفره برای پروژه های این استودیو به دیگر تیم ها و شرکت های بازی سازی علاقه مند و مورد تایید این استودیو واگذار می شود. گزارش های زیادی در مورد قسمت مورد انتظار بتل رویال این بازی وجود دارد که ظاهراً توسط استودیو Certain Affinity در دست ساخت است، بنابراین احتمالاً می توان منتظر معرفی این پروژه مورد انتظار و جزئیات آن تا پایان سال 2023 بود.

بخوانید  اولین کارت گرافیک های GDDR7 از ماژول های 16 گیگابایتی با ظرفیت 2 گیگابایت استفاده می کردند

علاوه بر Staten، بسیاری از توسعه دهندگان دیگر در این استودیو در طی چند روز اخیر کاهش شدید کارکنان مایکروسافت، به کار خود با سری Halo پایان خواهند داد. شایعات همچنین حاکی از آن است که تخصص بسیاری از این افراد مربوط به توسعه داستان و محتوای کمپین بازی های این استودیو بوده است. شرایر نیز با استناد به منابع ناشناس خود صحت این اطلاعات را تایید کرد.

نظر شما کاربران یک گیمر چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.