خاموش شدن سرورهای بازی Babylon’s Fall در سال ۲۰۲۳


اسکوئر انیکس اعلام کرد که سرورهای بازی Babylon’s Fall در سال ۲۰۲۳ و تنها پس از نزدیک به یک سال عرضه بسته خواهند شد.

ماه مارس امسال بود که اسکوئر انیکس بازی Babylon’s Fall را منتشر کرد؛ اما پس از گذشت چند ماه این شرکت بزرگ ژاپنی از بسته شدن سرورهای آنلاین این بازی در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۱ (۲۷ فوریه ۲۰۲۳) خبر داده است. طبق گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده، به‌روزرسانی‌های بزرگ این بازی هم‌زمان با پایان فصل دوم بازی در تاریخ ۸ آذر (۲۹ نوامبر) به پایان می‌رسد. آخرین فصل بازی در همین روز آغاز خواهد شد و از آن تاریخ به بعد دیگر بتل پس‌های پریمیوم بازی به فروش نخواهند رسید.

پوستر بازی Babylon's Fall

از امروز فروش Garaz، واحد پول پریمیوم بازی متوقف شده است. فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی نیز به متوقف خواهد شد. از نظر محتوا در به‌روزرسانی جدید بازیکنان می‌توانند منتظر مأموریت‌های مناسبتی جدید همراه‌با جوایز ویژه و جوایز سال نو در ماه دسامبر باشند. در ژانویه ۲۰۲۳ موج دوم رویداد و مأموریت‌های جدید در دسترس قرار خواهند گرفت و موج سوم در ماه فوریه از راه می‌رسد.

بازی Babylon’s Fall ابتدا در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ معرفی شد؛ اما تا چند سال خبری از آن منتشر نشد. در مراسم E3 سال ۲۰۲۱ بود که بازی باری دیگر به نمایش درآمد، اما بازی این بار به‌منظور تبدیل شدن به یک لایو سرویس تغییرات زیادی از نظر سبک هنری کرده بود. این اثر قبل از انتشار جهانی یک نسخه بتای محدود را در اختیار مخاطبان گذاشت که با بازخوردهای عمدتاً منفی روبه‌رو شد.

بخوانید  نبرد تام کروز در قطار در تصویر جدید ماموریت غیرممکن 7

بازی Babylon’s Fall هم‌اکنون برای دارندگان پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی در دسترس است.



منبع