خاموش شدن از استودیو پشت بازی Stranger Things و موارد دیگر

BonusXP دلیل از بین رفتن آن را نگفته است، اما متأسفانه تعطیلی استودیو رایج است. خبر بسته شدن BonusXP تنها چند روز پس از انتشار اخباری مبنی بر Vanpool منتشر شد، تیم پشتیبانی که روی بازی‌های Kirby و همچنین دیگر عناوین نینتندو کار می‌کرد. حتی غول هایی مانند آمازون نیز از تعطیلی و اخراج کارکنان مصون نیستند، زیرا اخیراً حدود 100 کارمند از بخش بازی خود را اخراج کرده است.

BonusXP، استودیو سازنده بازی Stranger Things، تعطیلی خود را اعلام کرد. سازنده این خبر را در توییتر اعلام کرد و گفت که “فرایند دشوار توقف عملیات را آغاز کرده است.”

ما روند دشوار توقف عملیات در BonusXP را آغاز کرده ایم. ما در 11 سال گذشته از ساخت بازی برای شما لذت برده ایم.

این شرکت گفت: “ما در 11 سال گذشته عاشق ساختن بازی برای شما بوده ایم.” همانطور که در توییت توضیح داده شد، اولویت اصلی شرکت در حال حاضر کمک به تیمش برای یافتن کار است. کارفرمایان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پر کردن مشاغل خالی، به شرکت به آدرس [email protected] ایمیل بزنند.

BonusXP در سال 2012 در آلن، تگزاس تأسیس شد. اگرچه بازی‌های متعددی را بلافاصله پس از تشکیل خود توسعه داد، مانند Monster Crew و The Incorruptibles، استودیو با انتشار Stranger Things: 1984 به سطح جدیدی از محبوبیت دست یافت. 2017 به عنوان بخشی از همکاری با نتفلیکس.

بخوانید  سوفیا بوتلا، ستاره Rebel Moon به انتقادات منفی پاسخ می دهد

در مرحله بعد، تیم روی Stranger Things 3: The Game کار کرد که فصل سوم سریال در سال 2019 بود. BonusXP همچنین Dark Crystal: Age of Resistance Tactics را توسعه داد، یکی دیگر از همکاری های نتفلیکس بر اساس فصل یک و تنها این سریال.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.