خالق X-Files ادعا می کند که رایان کوگلر در حال راه اندازی مجدد فرنچایز است

کارتر گفت: «من همین الان با یک پسر جوان به نام رایان کوگلر صحبت کردم، که قرار است The X-Files را با بازیگران مختلف دوباره نصب کند. لبه). او کارش را قطع کرده است زیرا ما قلمرو بسیار زیادی را پوشش داده ایم.»

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

رایان کوگلر، کارگردان Creed و دو فیلم Black Panther، ممکن است فرنچایز دیگری را برای اقتباس در نظر بگیرد. کریس کارتر، خالق X-Files، در مصاحبه اخیر با شبکه سی‌بی‌سی On The Coast اشاره کرد که کوگلر به دنبال ارتقای فرنچایز است.

کارتر قبلا در مورد چالش های به روز رسانی نمایش صحبت کرده بود. در سال 2021 نیویورک تایمز در سرمقاله، نویسنده-کارگردان افکار خود را در مورد شیوع و تغییر ماهیت تئوری های توطئه به اشتراک گذاشت. از زمانی که سریال پایان یافت، تئوری های توطئه خطرناک، که توسط اطلاعات نادرست بسیار قابل دسترس آنلاین تغذیه می شود، مسیر فرهنگ ما را تغییر داده است – چیزی که او آن را “صنعتی سازی تئوری های توطئه” نامید، و همچنین چیزی که او اذعان می کند برای بینندگان گاهی اوقات سبک وزن دشوار است. سریال پاسخ دادن به شما مشکل خواهد بود

در این مصاحبه، کارتر همچنین به کارگردانی مانند کوگلر اشاره کرد و سابقه او شاید رویکرد درستی باشد. اما در حال حاضر وضعیت رسمی این “بازیابی” مشخص نیست. اگرچه جزئیات درباره نمایش جدید کمیاب است، اما گمان می‌رود که این یک پروژه مجزا از مجموعه کمدی اسپین‌آف با نام The X-Files: Albuquerque باشد که در سال 2020 معرفی شد. با این حال، هیچ تایید رسمی در مورد اینکه آیا The X-Files وجود ندارد. : آلبوکرکی هنوز در دست ساخت است و مشخص نیست که پروژه کوگلر برای تلویزیون یا سینما پیش می رود.

بخوانید  دموی Final Wo Long: Fallen Dynasty در ماه فوریه منتشر خواهد شد