خالق The High on Life به خشونت خانگی متهم شده است

بررسی‌های حکم دادگاه نشان می‌دهد که رویلاند به او دستور داده شده است که به شاکی حمله نکند، در فاصله 100 فوتی او قرار نگیرد و از سلاح گرم در نزدیکی او استفاده نکند. بسیاری از جزئیات این پرونده همچنان مهر و موم شده است و هیچ تاریخی برای محاکمه رویلند تعیین نشده است. گزارش ها حاکی از آن است که وکیل رویلند اخیراً اعلام کرده است که علیه وی اقدام قانونی انجام شده است، اما جزئیات آن در حال حاضر در دسترس عموم نیست.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

جاستین رویلند، خالق ریک و مورتی و High on Life، از سال 2020 به خشونت خانگی متهم شده است.

شاکی پرونده فردی ناشناس با نام مستعار جین دو است که در زمان وقوع این حادثه که گمان می‌رود در حدود 19 ژانویه 2020 رخ داده با رویلند ملاقات کرده است. دادستان ناحیه اورنج کانتی در ماه مه شکایتی کیفری ارائه کرده است. در همان سال، NBC گزارش می دهد. سپس رویلند در ماه آگوست توسط پلیس دستگیر شد و در نهایت با قرار وثیقه 50000 دلاری آزاد شد. او در اکتبر 2020 در دادگاه حاضر شد تا نسبت به اتهاماتش بی گناه باشد.

طبق آخرین گزارش ها، جاستین رویلند، خالق بازی Rick and Morty و موسس استودیوی Squanch Games، سازنده بازی High on Life، به خشونت خانگی و حبس اجباری در کالیفرنیا متهم شده است. همانطور که توسط NBC News گزارش شده است، این اتهامات ناشی از یک شکایت می 2020 است که در ژانویه همان سال مطرح شد. به نظر می رسد روند رسیدگی به این شکایت تا امروز رسانه ای نشده است.

بخوانید  LOTR: گولوم یک پچ برای رسیدگی به مشکلات عملکرد دریافت می کند

رویلند به عنوان یکی از خالقان ریک و مورتی به همراه دن هارمون به شهرت رسید. او به تازگی وارد دنیای بازی شده و به همراه استودیو Squanch Games که در سال 2016 تاسیس شده است، بازی High On Life را در دسامبر گذشته منتشر کرد که بسیار مورد توجه کاربران سرویس Game Pass قرار گرفت.

جاستین رویلند