خالق هدست واقعیت مجازی Oculus از تجربه PSVR 2 شگفت زده شد

این شخص در توییتر نوشت: «من اخیراً PSVR2 را امتحان کردم و منفجر شدم! اولین PSVR بدون شک بزرگترین موفقیت نسل بود، این نسخه حتی بهتر عمل خواهد کرد.” نظر این شخص را در نظر بگیرید. شوهی یوشیدا، رئیس بخش بازی‌های مستقل پلی‌استیشن نیز از او درخواست کرد.

پالمر لاکی، بنیانگذار سابق Aquilus

هدست واقعیت مجازی سونی PSVR2 در 22 فوریه 2023 (3 مارس 1401) رسما منتشر می شود. این محصول با قیمت 549.99 دلار برای کاربران کنسول پلی استیشن در دسترس است و مانند Resident Evil Village، Cities VR، Gran Turismo 7 VR، Moss Book I، Moss Book II، The Dark Pictures: Switchback VR و Horizon Call of the Mountain کار می کند. 5 سونی قرار خواهد گرفت.

با این حال، طی آخرین اخبار بازی، یکی از افرادی که موفق به استفاده از این کلاه ایمنی شده است، اخیرا در مورد آن صحبت کرده است. درخت خرما خوش شانسبنیانگذار Oculus و یکی از سازندگان هدست واقعیت مجازی Oculus نظر جالبی در مورد PlayStation VR2 داشت.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا تا به حال از هدست واقعیت مجازی استفاده کرده اید؟ از آخرین محصول سونی چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پالمر لاکی، بنیانگذار سابق Aquilus، در تمجید از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2، اظهار نظر جالبی کرد.

Aquilus توسعه دهنده می گوید PS VR2 سونی شگفت زده شد. هدست واقعیت مجازی PSVR 2 سونی از زمان معرفی رسمی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این کلاه نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت های زیادی داشته و زمان کمی تا عرضه رسمی آن باقی مانده است. همانطور که احتمالا شما دوستان یک گیمر عزیز می دانید در چند روز گذشته افراد زیادی موفق به تجربه این محصول از سونی شده اند.

بخوانید  خالق Battlefield با یکی از اعضای کلیدی آن خداحافظی کرد