حضور کنسول سفید رنگ ایکس باکس سری ایکس در تبلیغات لاجیتک

وی در ارتباط با وبسایت VGC می‌گوید: «کنسول سفید رنگ ایکس باکس سری ایکس که در ویدیو تبلیغاتی شریک تجاری ما دیده شده، فعلا درحال تولید نیست. در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه ایکس باکس سری ایکس در رنگ سفید وجود ندارد».

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

کنسول سفید ایکس باکس سری ایکس در تبلیغات لاجیتک

کنسول ایکس باکس سری ایکس از زمان عرضه تنها با رنگ مشکی به بازار عرضه شده که البته دراین‌میان چند نسخه ویژه برای بازی‌ها و آثار سینمایی خاص نیز وجود دارند. بااین‌حال به نظر می‌رسد که لاجیتک در ویدیو تبلیغاتی جدید خود برای هدست گیمینگ Astro A30 یک کنسول سفیدرنگ ایکس باکس سری ایکس را در قفسه پس زمنیه‌ی آن به نمایش گذاشته است. در ابتدا مشخص نبود که واقعاً چنین رنگی برای کنسول سری ایکس وجود دارد یا اینکه این کار با سلیقه‌ی طراح صحنه و برای هماهنگی با تم ویدیو صورت گرفته است؛ تا اینکه سخنگوی مایکروسافت توضیحاتی را به نشریه VGC ارائه کرد.

مایکروسافت قبلا نسخه سفید رنگ کنترلر Xbox Elite Series 2 را به بازار عرضه کرده و این باعث شد تا برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال رونمایی از رنگ سفید کنسول سری ایکس نیز مطرح شود. در هر حال به نظر می‌رسد که کنسول سفیدرنگ سری ایکس فعلا در برنامه‌های مایکروسافت جایی ندارد. اما درهرصورت برخی از طرفدارها از این تغییر استقبال خواهند کرد.

درحالی که کنسول ایکس باکس سری ایکس به جز چند نسخه ویژه فقط با رنگ مشکی مشاهده شده، ویدیو تبلیغاتی لاجیتک کنسول نسل نهمی مایکروسافت را در رنگ سفید نشان می‌دهد.

بخوانید  قیمت کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 به 249 دلار کاهش یافت

لاجیتک هفته گذشته هدست اندروید G Cloud را با قابلیت سازگاری با Xbox Cloud Gaming و Steam Link و GeForce Now معرفی کرد. G Cloud که قرار است از تاریخ ۱۷ اکتبر و با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شود، از یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی HD و یک باتری با بیش از ۱۲ ساعت طول عمر مفید برخوردار است؛ تا درکنار قابلیت‌هایی مانند سنسورهای هپتیک، ژیروسکوپ و کنترل‌های قابل شخصی‌سازی، یک محصول مفید و مدرن برای کاربرها باشد.

رنگ سفید ایکس باکس سری ایکس در کنار پلی استیشن 5