حضور کریس ایوانز و دواین جانسون در اولین تصویر از فیلم جدید اکشن-کمدی آمازون

کریس ایوانز و دواین جانسون هنگام فیلمبرداری Red One لبخند می زنند

کریس ایوانز و دواین جانسون در پشت صحنه Red One می خندند

کریس ایوانز و دواین جانسون در فروشگاه اسباب بازی Red One

جیک کاسدان کارگردان Jumanji: Welcome to the Jungle و Jumanji: The Next Level کارگردانی Red One را بر عهده دارد. علاوه بر ایوانز و راک، آمازون اعلام کرد که جی کی سیمونز بازیگر فیلم های مرد عنکبوتی و بانی هانت بازیگر جری مگوایر در این فیلم اکشن بازی خواهند کرد. سیمونز در نقش بابانوئل و هانت نقش همسر بابانوئل را در Red One بازی خواهند کرد.

اولین تصویر آمازون فیلم Red One را منتشر کرد که در آن شاهد حضور کریس ایوانز و دواین جانسون هستیم.

طبق اولین خلاصه داستان فیلم Red One قرار است وقایع فیلم در مکانی مانند یک اسباب بازی فروشی رخ دهد که جانسون لباس شخصیتی ناشناس را بر تن کرده است اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم در دست نیست. داستان و اتفاقات این کمدی اکشن لوسی لیو، کرنان شیپکا، کریستوفر هیو، نیک کرول، مری الیزابت الیس و وسلی کیمل دیگر بازیگرانی هستند که در این کمدی اکشن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

آمازون در حال ساخت یک فیلم اکشن-کمدی کریسمس است و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. ددلاین گزارش داد که فیلمبرداری و تولید Red One رسما آغاز شده است و به همین منظور آمازون اولین تصویر رسمی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است. در این عکس شاهد حضور کریس ایوانز و دواین جانسون هستیم که نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند و البته مدتی بعد دو عکس دیگر منتشر شد که در آنها شاهد خنده این دو بازیگر محبوب هستیم:

بخوانید  چگونه بازی ها تفنگ های تک تیرانداز را اشتباه می گیرند - Loadout - Loadout

کاسدان و جانسون پیش از این در دو فیلم جومانجی با یکدیگر همکاری داشته اند و مجموع فروش این دو فیلم در سراسر جهان بیش از 1.7 میلیارد دلار بوده است. هم کریس مورگاننویسنده 9 قسمت از سری فیلم های سریع و خشن وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Red One بر اساس داستانی از هیرام گارسیا این اکشن کمدی قرار است سال آینده در تعطیلات سال نو به آمازون برسد.