حضور بیش از 50 بازی در مراسم Game Awards 2022

کیلی اضافه کرد: «شماره خاصی برای شما ندارم، اما مثل سال گذشته است. ما بازی‌های موجود را معرفی کردیم که حاوی محتوای جدید هستند، و سپس تعداد زیادی بازی جدید برای معرفی داریم. حدس و گمان های زیادی در اینترنت در مورد اینکه کدام شغل وجود خواهد داشت یا نخواهد داشت وجود دارد. من مطمئن هستم که برخی از شایعات احتمالاً صحت ندارند و در هفته های آینده این شایعات تشدید خواهند شد.”

اکنون در اواسط نوامبر هستیم و با پایان سال، مراسم اهدای جوایز سالانه برای انتخاب بهترین بازی های سال برگزار می شود. 2022 نزدیک است. جوایز بازی، محبوب ترین این مراسم، هر ساله با ارائه ها و تریلرهای جدید برگزار می شود. اکنون جف کلیتهیه کننده و مجری TGA در مصاحبه ای اعلام کرد که بیش از 50 بازی در مراسم امسال حضور خواهند داشت.

“همیشه سخت است زیرا زمانی که بیش از 50 بازی به هر نحوی درگیر شوند، چیزی فاش می شود. اما بله، اجازه دهید به شما بگویم، ما تاریخچه بسیار خوبی با این سری داریم. و معمولاً چند سورپرایز را در آن نگه می داریم. فروشگاه.” وی در عین حال تائید کرد که مراسم امسال نسبت به مراسم سال های گذشته کوتاهتر خواهد بود تا یکی از انتقادات معمول به این مراسم برطرف شود. با این حال، تعداد نمایش ها تقریباً مانند قبل خواهد بود.

بسیاری انتظار دارند که بازی جدید Crash Bandicoot و اثر جدید Kojima Productions در این رویداد به نمایش گذاشته شود. با این حال باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی می افتد. The Game Awards 2022 صبح روز 18 دسامبر به وقت ایران پخش خواهد شد. با این حال، قبل از زمان رویداد اصلی، ما یک پخش آنلاین کوتاه در ساعت 20:30 دوشنبه خواهیم داشت. برای اینکه ببینید کدام بازی ها و سازندگان بازی نامزد جوایز مختلف در The Game Awards 2022 هستند.

بخوانید  Lieux de loisirs de Téhéran en hiver

جف کیلی می گوید که در مراسم The Game Awards امسال، شاهد شرکت بیش از پنجاه بازی خواهیم بود. اگرچه ظاهرا مراسم امسال کوتاهتر از سالهای گذشته خواهد بود.