حضور بیش از ۱۷ اژدها در سریال House of the Dragon، پیش‌درآمد بازی تاج و تخت

جیمز هیبرد، خبرنگار هالیوودریپورتر می‌گوید که تلاش‌های قابل‌توجهی شده تا ظاهر و شخصیت هر اژدها متفاوت و منحصر به‌فرد باشد. حتی برخی از اژدهایان مانند مارمولک‌های استوایی دارای ریش هستند. در طول تریلر سریال House of the Dragon می‌توان چند اژدها مثل Caraxes را که به دیمون تارگرین تعلق دارد، تشخیص داد و در پایان تریلر نیز اژدها دیگری نمایش داده می‌شود که ظاهرا به رینریا تارگرین تعلق دارد. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر جدید سریال خاندان اژدها را مشاهده کنید:

سریال House of the Dragon یکی از موردانتظارترین سریال‌های امسال است که مدتی پیش تریلر جدیدی از آن پخش شد که در طول آن شاهد چند اژدها مختلف بودیم. اما بسیاری از طرفداران این سوال را دارند که باید منتظر نمایش چند اژدها در سریال خاندان اژدها باشیم؟ حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان پیش درآمد سریال Game of Thrones به این سوال پاسخ داده‌اند. براساس گزارش هالیوودریپورتر از پشت صحنه تولید سریال، حداقل ۱۷ اژدها در سریال House of the Dragon حضور دارند.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بخوانید  سریال The Girl with the Dragon Tattoo داستان متفاوتی را روایت می کند

پخش سریال House of the Dragon که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲۱ آگست (۳۰ مرداد) از شبکه HBO آغاز خواهد شد که همزمان با آن، در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت. سریال خاندان اژدها هم‌اکنون برای فصل دوم نیز تمدید شده است. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود. درواقع در این سریال قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم.



منبع به‌تازگی سازندگان سریال House of the Dragon تایید کرده‌اند که چه تعداد اژدها در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت قرار است حضور داشته باشند.

پوستر جدید و کامیک کان سریال House of the Drago