حداقل سیستم مورد نیاز Dead Island 2 و مشخصات سیستم توصیه شده

اکانت توییتر Dead Island به تازگی سیستم پیشنهادی بازی Dead Island 2 را برای تنظیمات گرافیکی مختلف و همچنین حداقل سیستم مورد نیاز بازی قرار داده است.کاربران رایانه شخصی برای اجرای این بازی به کارت گرافیک GTX 1060 و پردازنده Intel Core i7 7700HQ نیاز دارند. با حداقل سیستم مورد نیاز به عبارتی با سخت افزار ذکر شده و داشتن 10 گیگابایت رم می توانید بازی Dead Island 2 را با وضوح 1080p و 30 فریم بر ثانیه اجرا کنید.

گیمرها برای اجرای بازی Dead Island 2 با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه به کارت گرافیک RTX 3090 نیاز دارند.

در همین حال، کاربران به کارت گرافیک RTX 3090، پردازنده AMD Ryzen 9 7900X و 16 گیگابایت رم برای تنظیمات Ultra، وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه نیاز دارند. در ادامه مشخصات منتشر شده توسط بازی ساز در یک گیمر را بررسی کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در همین حال، اجازه دهید اشاره کنم که Dead Island 2 در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس با سرعت 60 فریم در ثانیه و در پلتفرم های نسل هشتم با سرعت 30 فریم بر ثانیه اجرا می شود.

با توجه به بازی هایی که در ماه های اخیر برای کامپیوتر منتشر شده است، کاربران رایانه های شخصی بیشتر نگران بهینه بودن بازی ها و سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی های مورد علاقه خود هستند. اگرچه برخی از بازی های AAA با بهینه سازی بسیار خوبی عرضه می شوند، اما بازی های دیگری نیز وجود دارند که سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز آنها عجیب است.

بخوانید  بازگشت کارگردان مورتال کامبت برای ساخت فیلم Mortal Kombat 2

سیستم پیشنهادی برای Dead Island 2

با این حال، بحث دقیقی در مورد رزولوشن کنسول های جدید وجود ندارد، اما در فروشگاه ایکس باکس و صفحه بازی نوشته شده است که پشتیبانی از 4K Ultra HD. بنابراین انتظار داریم حالت های گرافیکی متفاوتی را شاهد باشیم.