حجم بالا God of War Ragnarok روی پلی استیشن 4

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.



منبع

احتمالا فضای موردنیاز بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن 4 اعلام شده است.

مطابق گفته‌ی Playstation Game Size (یکی از حساب‌های معتبر در شبکه‌های اجتماعی با محوریت اعلام حجم موردنیاز بازی‌ها)، حجم هر بازی به‌طور معمول نسبت به هر منطقه متغیر است.

بدون هیچ شکی، God of War Ragnarok یکی از موردانتظارترین بازی‌ها برای دارندگان کنسول‌های نسل هشتم و نهمی سونی است. چرا که در این بازی، شاهد پایان حماسه‌ی کریتوس در سرزمین‌های اسکاندیناوی خواهیم بود. علاوه‌بر این موضوع، گیمرها در Ragnarok به هر ۹ قلمرو نورس سفر می‌کنند و به تجربه‌ی مبارزه با باس‌های جدید می‌پردازند. این تنها برخی از جزئیات مربوط‌به جدیدترین بازی God of War است.

در ادامه باید به این نکته اشاره کنیم که حجم گزارش شده مربوط‌به نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی است و به‌طور معمول بازی‌های پلی استیشن 5 از حجم کمتری نسبت به بازی‌های PS4 برخوردار هستند. با تمامی این تفاسیر، هنوز حدود دو ماه تا زمان عرضه‌ی بازی باقی مانده و احتمال وجود تغییر حجم موردنیاز بازی تا زمان انتشار آن وجود دارد. برای مثال این احتمال وجود دارد تا با انتشار به‌روزرسانی روز اول بازی، حجم آن دستخوش تغییرات شود.

به نظر می‌رسد که در یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های صفحه‌ی دانلود بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن 4، حجم این بازی اعلام شده است. بر این اساس، برای نصب جدیدترین بازی مجموعه‌ی God of War روی کنسول پلی استیشن 4 به ۹۰.۶ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. باید خاطرنشان کرد که به‌طور معمول، حجم بازی‌ها در زمان عرضه دچار کمی تغییرات خواهد شد. بااین‌حال، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که حجم God of War Ragnarok دو برابر نسخه‌ی قبلی این مجموعه است. برای نصب بازی God of War 2018 شما به ۴۵ گیگابایت فضای خالی نیاز داشتید.

بخوانید  مدت زمان تجربه نمایشی Final Fantasy 16 را اعلام کرد

در پایان هم باید گفت که سونی حجم موردنیاز Ragnarok را از صفحه‌ی بازی در سایت پلی استیشن حذف کرده است. بااین‌حال گزارش‌ها نشان می‌دهند که درنهایت برای نصب بازی God of War Ragnarok روی پلی استیشن 4 نیاز به حدود ۹۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید.