حالت های جدید Game Plus و Photo برای بازسازی Resident Evil 4 تایید شد

لئون در بازسازی Resident Evil 4 با یک تفنگ ساچمه ای به گناد شلیک می کند

در همین حال، آمپو تایید کرده است که بخش دهکده بازسازی در مقایسه با نسخه اصلی بزرگتر خواهد بود و بازیکنان می توانند آن را کشف کنند. همچنین سازندگان نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 تصمیم گرفتند تا مراحل قسمت جزیره را به طور کامل بازسازی کنند که به گفته کارگردانان بزرگتر از نسخه اصلی نخواهد بود.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار Resident Evil 4 Remake با ما در میان بگذارید.

این کارگردان در پاسخ به سوالی در مورد قرار دادن یک طرح کنترلی مشابه نسخه اصلی Resident Evil 4 گفت: “می توانید طرح کلید را به طرحی مشابه با نسخه اصلی تغییر دهید، اما 100% مشابه نخواهد بود. “

Resident Evil 4 Remake 4 آوریل 1402 (24 مارس 2023) بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد.

نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 توسط کپکام تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد و به همین دلیل ناشر ژاپنی به طور منظم جزئیات جدیدی در مورد این بازسازی مورد انتظار منتشر می کند. تا کنون، توسعه دهندگان Resident Evil 4 Remake جزئیات مختلفی در مورد نحوه اجرای تغییرات، محتوای جدید و بهبودها اعلام کرده اند. Kazunori Kadui و Yasuhiro Ampou، کارگردانان این بازسازی، در مصاحبه خود با Game Informer اطلاعات جدیدی را فاش کردند.

با تایید این دو سازنده بازی، Resident Evil 4 Remake از روز اول عرضه شامل New Game Plus و Photo Mode خواهد بود. علاوه بر این، سازندگان چندین طرح مختلف از کلیدهای کنترلر را در اختیار بازیکنان قرار داده اند تا یکی از گزینه هایی مانند بازسازی نسخه دوم و سوم Resident Evil را انتخاب کنند. آمپو توضیح داد: «شما می‌توانید از میان چندین طرح کنترلر مشابه نسخه‌های بازسازی‌شده قبلی انتخاب کنید.

بخوانید  شایعه: Starfield ممکن است به تعویق بیفتد و تابستان امسال منتشر شود

سازندگان بازسازی Resident Evil 4 تایید کرده اند که این بازی در زمان عرضه شامل New Game Plus و Photo Mode خواهد بود.