حالت جدید Game Plus Alan Wake 2 تاریخ جوایز بازی را دریافت می کند



Remedy Entertainment هنگام دریافت جایزه بهترین دستاورد بازی در The Game Awards 2023 اعلام کرد که حالت جدید بازی Alan Wake 2 تا چند روز دیگر از راه خواهد رسید.

حالت جدید بازی که The Final Draft نام دارد، در تاریخ 11 دسامبر در Alan Wake 2 عرضه خواهد شد. ما همه جزئیات را در مورد حالت نداریم، اما Remedy علاوه بر اینکه به شما اجازه می‌دهد تا سلاح‌ها و ارتقاءهای خود را در حین پخش مجدد بازی از ابتدا حفظ کنید، گفت که شامل داستان‌های اضافی نیز می‌شود تا آنچه را که قبلاً در بازی وجود دارد، بیان کنید.

در واقع داستان کمی بیشتر در Alan Wake 2 وجود دارد. علاوه بر The Final Draft، بازی قرار است دو الحاقیه نیز دریافت کند. یکی به دنبال گسترش Night Springs، برنامه تلویزیونی شبیه به منطقه گرگ و میش است، و دیگری به نظر می رسد که Alan Wake 2 را بیشتر به بازی قبلی Remedy، Control، متصل کند.

شب بزرگی برای Alan Wake 2 در مراسم Game Awards بود. همچنین برنده بهترین داستان شد و اوج سریال را با اجرای کامل موسیقایی بهترین لحظه بازی، با حضور بسیاری از بازیگران Alan Wake 2 مشخص کرد.

لیست ما از برندگان جوایز بازی 2023 را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  واکنش بازیکن Steam به The Day Before بسیار منفی بود