حالت جدید Game Plus بازی Final Fantasy 16 می تواند بازیکنان را برای مدت طولانی سرگرم کند

نظر شما درباره آخرین اخبار Final Fantasy 16 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سازندگان بازی Final Fantasy 16 در گذشته تایید کرده‌اند که بازیکنان می‌توانند پس از اتمام کمپین بازی با تمام تجهیزات و مهارت‌هایی که در حالت New Game Plus کسب کرده‌اند، بازی را دوباره تجربه کنند. با این حال، طرفداران فاینال فانتزی که می خواهند حالت New Game Plus را به روشی دشوارتر تجربه کنند، می توانند بازی را تا سطح سختی حالت Final Fantasy پیش ببرند که یک گزینه انحصاری برای بخش New Game Plus است.

با این حال، بازیکنانی که می‌خواهند بازی را با تمام مهارت‌ها و تجهیزاتی که در دور اول به دست آورده‌اند تجربه کنند، مجبور نخواهند شد سخت‌ترین سطح فاینال فانتزی را انتخاب کنند. اگرچه به نظر می رسد رویارویی با دشمنان و باس فایت ها با تمام توانایی ها در درجه سختی اولیه، تجربه بازی را بسیار آسان خواهد کرد.

ریوتا سوزوکیطراح مبارزات Final Fantasy 16، توضیح داد: «فلسفه اصلی طراحی بازی این بود که اولین تجربه کمپین بر روی شناخت کلایو، یادگیری کنترل‌ها و سپس قدردانی از تاریخ متمرکز شود. از آنجایی که داستان در دومین تجربه بازی تغییری نکرد، تمرکزمان را روی قسمت اکشن گذاشتیم. اساساً قرار است به بازیکنانی که کلایو را کنترل می‌کنند این احساس را بدهیم که همیشه در خطر هستند، مرگ در هر گوشه‌ای از محیط در انتظار آنهاست با معرفی حالت سختی Final Fantasy و باید برای تکمیل محتوا سخت تلاش کنند.

بخوانید  سازندگان Game Of Thrones نمایش بعدی خود را معرفی می کنند، و این کاملاً متفاوت است

به گفته سازندگان بازی Final Fantasy 16، حالت New Game Plus می تواند بازیکنان را بیش از دور اول تجربه بازی به چالش بکشد.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 1 جولای (22 ژوئن) سال جاری بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

به گفته رسانه گیم اینفورمر، گزینه فاینال فانتزی سختی بازی را افزایش می دهد، محل هیولاها را تغییر می دهد و دشمنان در فرم های مختلف ظاهر می شوند تا بازیکنان را غافلگیر کنند. به نظر می رسد این گزینه سختی همراه با حالت New Game Plus می تواند زمینه بسیار محکمی را برای طرفداران Final Fantasy که می خواهند بازی را با چالش و اکشن بیشتری شروع کنند، ایجاد کند.

مبارزه با پلنگ در فاینال فانتزی 16

علاوه بر این، گزینه Final Fantasy تغییراتی را در حالت Arcade بازی ایجاد می کند.حالت Arcade به بازیکنان این امکان را می دهد تا قسمت هایی از ماجراجویی خود را دوباره پخش کنند و توانایی های خود را برای کسب بالاترین امتیاز ممکن به صورت آنلاین آزمایش کنند. به گفته سازندگان، گزینه سختی فاینال فانتزی می تواند حالت آرکید را به Ultimaniac تبدیل کند، که اساسا به عنوان سخت ترین محتوا در Final Fantasy 16 توصیف می شود. طبق گفته سوزوکی، این مد تقریباً منحصراً برای گیمرهای هاردکور طراحی شده است که به اکشن خود افتخار می کنند. مهارت های بازی