جی دپلاس و تیموتی آموندسون در سریال پرسی جکسون


فهرست بازیگران پرسی جکسون و شبکه آنلاین Disney Plus سریال Olympians با اضافه شدن J. DePlaces و تیموتی آموندسون حتی بیشتر شده است.

در اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که جی حرکتبازیگر سریال صندلی و تیموتی آموندسون، بازیگر فیلم Mission: Impossible III (Mission Impossible 3) به عنوان بازیگر مهمان به سریال Percy Jackson and the Olympians (Percy Jackson and the Olympians) شبکه آنلاین دیزنی پلاس پیوست. جی دپلیس در این اقتباس تلویزیونی در نقش هادس، ارباب مردگان و تیموتی آموندسون در نقش هفائستوس، خدای جعل بازی می‌کنند.

واکر اسکوبلبازیگر پروژه آدام در نقش پرسی جکسون 12 ساله در سریال پرسی جکسون بازی می کند. پرسی جکسون پس از فهمیدن اینکه او پسر پوزیدون، یکی از 12 المپیکی است، تمرینات خود را در کمپ Half-Blood، یک کمپ آموزشی برای نیمه خدایان، آغاز می کند تا قهرمان شود. فیلمبرداری این اقتباس تلویزیونی از کتاب های پرسی جکسون ریک ریورداندر ژوئن در ونکوور آغاز شد.

ریک ریوردان و جان استاینبرگ آنها فیلمنامه سریال پرسی جکسون را نوشتند و جیمز بابینکارگردان ماپت ها در راس آن قرار دارد. لی ساوا جفریس و آرین سیمحدری آنابث چیس و گروور آندروود به عنوان بهترین دوستان پرسی ظاهر خواهند شد. ویرجینیا کول، گلن تورمن، جیسون مانتزوکاس، مگان مولالی، تیم شارپ، طلاق گودجان، چارلی بوشنل و لین مانوئل میراندا آنها در این سریال هم بازی می کنند.

Jay DePlaces اخیراً در سریال HBO Industry بازی کرد که در ماه اکتبر برای فصل سوم تمدید شد. این بازیگر 49 ساله آمریکایی در سریال نتفلیکس The Chair با ساندرا اوه او همبازی بود. از دیگر آثار تلویزیونی جی. دپلیس می توان به سریال شفاف در آمازون پرایم ویدئو، سریال حزب جستجو در TBS و مجموعه پروژه میندی در Hulu اشاره کرد.

بخوانید  GAMING TRIO WHITE، سری زمستانی کارت‌های گرافیک MSI

تیموتی آموندسون بیشتر برای بازی در نقش Carlton Lassiter در USA Network’s Psych شناخته می شود که از سال 2017 در 3 فیلم Psych تکرار کرد. این بازیگر آمریکایی همچنین در نمایش هایی مانند This Is Us، American Housewife و New Amsterdam بازی کرده است. او در ابتدای کار بازیگری در سریال Judging Amy بازی کرد.

پس از موفقیت رمان پرسی جکسون و المپیکی ها، کمپانی فاکس قرن بیستم مجوز ساخت فیلم هایی بر اساس آن را دریافت کرد و در سال 2010 فیلم پرسی جکسون و المپیکی ها: دزد رعد و برق را روی پرده سینما عرضه کرد که موفق شد با فروش 226 فیلمی. بودجه 95 میلیون دلاری، 4 میلیون دلار در گیشه. سپس شاهد اکران فیلم Percy Jackson: Sea of ​​Monsters در سال 2013 بودیم که از نظر فروش عملکرد خوبی نداشت.