جیمز کامرون می‌گوید آواتار ۲ «بدترین مورد تجاری تاریخ سینما» است

چرا؟ کامرون گفت، زیرا برای اینکه فیلم سود کند، باید «سومین یا چهارمین فیلم پرفروش تاریخ» باشد. “این آستانه شماست. این نقطه سربه سر شماست.”

خود جیمز کامرون آواتار: راه آب را به عنوان یک تصمیم تجاری بسیار بد برای یک استودیو فیلم توصیف کرد، اما با این وجود این تصمیم گرفته شده است. کامرون گفت QG این که ساخت فیلم «بسیار پرهزینه» بوده است، و این از دیدگاه بودجه استودیو منطقی نیست.

با این حال، در آن زمان همه به آواتار اصلی اعتقاد نداشتند. کامرون گفت که یکی از مدیران فاکس در آن زمان نمایش پیش نمایش فیلم را تماشا کرد و از کامرون در مورد تغییرات پرسید. اما کامرون ادامه داد و آواتار در نهایت به بزرگترین موفقیت تاریخ باکس آفیس تبدیل شد.

گفته می شود «راه آب» ۲۵۰ میلیون دلار بودجه دارد و اگر درست باشد، یکی از پرهزینه ترین فیلم های تاریخ خواهد بود. این قبل از در نظر گرفتن هزینه های بازاریابی و سایر هزینه ها است.

کامرون به مدیریت فاکس، که قبل از تصاحب بخش فیلم این شرکت، فیلم را امضا کرده بود، گفت که The Way of Water نشان دهنده “بدترین مورد تجاری در تاریخ سینما” است.

آواتار: راه آب در تاریخ 16 دسامبر اکران می شود. بلیط ها در حال حاضر فروخته شده است و یک تریلر جدید از راه رسیده است – آن را در بالا تماشا کنید.

فیلم اصلی آواتار محصول 2009 با فروش 2.92 میلیارد دلار پرفروش ترین فیلم تاریخ است. کامرون گفت که این فیلم خیلی خوب عمل کرد زیرا “یک ماجراجویی لعنتی غول پیکر است که یک تجربه احساسی همه جانبه است که شما را تا پایان فیلم خسته می کند.” او ادامه داد که این “بصری پیشگامانه” بود و هنوز هم تا به امروز، بیش از یک دهه پس از انتشار، پابرجاست.

بخوانید  قسمت چهارم هفت سین زومجی اسپیدران اولین بازی PS5 است

کامرون گفت: “من چیزی گفتم که هرگز به هیچ کس دیگری در این تجارت نگفته بودم.” “فکر می‌کنم این فیلم تمام پول را به همراه خواهد داشت. و وقتی این کار را کرد، برای دوست داشتن فیلم خیلی دیر خواهد شد. وقت آن است که فیلم را دوست داشته باشید. بنابراین من نمی‌پرسم. شما چیزی را بگویید که احساس نمی‌کنید، فقط بدانید که من همیشه می‌دانم که مهم نیست در آینده چقدر در مورد فیلم هیجان زده باشید، وقتی این فیلم تمام پول را به دست آورد – و این دقیقاً همان چیزی است که من گفتم، در کل، همه چیز پول، نه مقداری پول، همه چيز پول لعنتی گفتم: «نمی‌توانی پیش من برگردی و از فیلم به من تعارف کنی یا بیایی و بگویی، ببین با هم چه کردیم. شما نمی توانید این کار را انجام دهید. در آن لحظه، این رئیس استودیو خاص از کار افتاد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. و من به او گفتم که ف**ک را از دفتر من بیرون بیاورد. و او همان جا رها شد.»

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سومین و چهارمین فیلم های پرفروش تاریخ عبارتند از تایتانیک کامرون (2.2 میلیارد دلار) و جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (2.069 میلیارد دلار).