جک اسپارو به بازی Fortnite می آید

اپیک گیمز از زمانی که پوسته جک اسپارو از Pirates of the Caribbean به Fortnite اضافه شد، فاش شد.

اپیک گیمز اخیراً پوسته جک اسپارو از سری دزدان دریایی کارائیب را زودتر از موعد در دسترس قرار داده است، اما تنها برخی از کاربران فورتنایت این شانس را پیدا کردند که این پوسته را دریافت کنند و باعث شد بسیاری از بازیکنان سر خود را خاراندن کنند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که اپیک گیمز علاوه بر فاش کردن تاریخ انتشار محتوای دزدان دریایی کارائیب، توضیحات بیشتری نیز ارائه کرده است.

Epic Games بیان کرد: بازیکنانی که Cursed Sails Pass را قبل از انتشار آن در 29 ژوئیه 1403 (19 ژوئیه 2024) خریداری کرده‌اند، باید توجه داشته باشند که تا شروع رویداد نمی‌توانند پیشرفت کنند. با این حال، می‌توانید پوسته جک اسپارو خود را تا پایان رویداد حفظ کنید، بنابراین، اگر خرید Fortnite Battle Pass را از دست دادید، نگران نباشید، زیرا به زودی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که اپیک گیمز مرتکب این اشتباه شد، توسعه دهندگان نمی خواهند جامعه کاربران را به خاطر اشتباه ناخواسته خود مجازات کنند. خریداران Cursed Sails Pass که نمی‌خواهند برای ارتقاء به Battle Pass خود تا زمان انتشار صبر کنند، می‌توانند با تماس با پشتیبانی بازپرداخت دریافت کنند. با این حال، بازیکنان می توانند تا شروع رویداد بعدی Fortnite صبر کنند. زیرا پاداش های نبرد احتمالاً تغییر نخواهند کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  US Lawmaker Says WB Is Being "Predatory" By Canceling A Completed Movie