جو روسو می‌گوید فیلم‌های ۹۰ دقیقه‌ای تولید شده توسط هوش مصنوعی ظرف دو سال آینده «بسیار ماهر» خواهند شد.

مصاحبه‌کننده سپس پرسید که چه زمانی روسو و ماستارد فکر می‌کنند هوش مصنوعی می‌تواند فیلمی بسازد که مردم متوجه نباشند که هوش مصنوعی تولید شده است.

می‌توانید وارد خانه‌تان شوید و هوش مصنوعی را روی پلتفرم استریم خود ضبط کنید. «هی، من فیلمی می‌خواهم که آواتار فوتورئالیستی من و آواتار فوتورئالیستی مرلین مونرو داشته باشد. می‌خواهم یک کمدی رمانتیک باشد زیرا شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ام. روز” و داستانی بسیار شایسته با دیالوگ هایی که صدای شما را تقلید می کند، می سازد. صدای شما را تقلید می کند و ناگهان حالا یک کمدی عاشقانه با خود دارید که 90 دقیقه طول می کشد. بنابراین شما می توانید داستان خود را به طور خاص برای خود انتخاب کنید. “

روسو ادامه داد: “به طور بالقوه آنچه می توانید با آن انجام دهید این است که از آن برای طراحی روایت و تغییر روایت استفاده کنید. بنابراین شما یک داستان همیشه در حال تحول دارید، چه در یک بازی باشد، چه در یک فیلم یا در یک برنامه تلویزیونی..” .

احساس می‌کنم اگر یک دقیقه به پیامدهای تاریک‌تر این فناوری فکر می‌کردم، بالاخره به پورن‌های واقعی زنان واقعی می‌رسیدم، اما او در واقع یک میانبر برای این انتخاب کرد و گفت که اگر چیز خوبی بود، مثل آن. زمین اصلی بود

– جنی نیکلسون (@JennyENicholson) 24 آوریل 2023

روسو گفت: “ما صحبت هایی در مورد نحوه استفاده از آن داشتیم.” و اشاره کرد که او و ماستارد بیشتر احتمال دارد که در مورد طرح های مشخصی که در حال حاضر در تلاش برای اجرای آن هستند، حدس بزنند.

بخوانید  Deus Ex: Mankind Divided را به صورت رایگان تجربه کنید

ماستارد گفت که فکر می‌کند برای دریافت محتوای هوش مصنوعی معنادار «برای مدت طولانی» به تلاشی نیاز است.

هفته پیش ویدیویی دیدم که در آن به نوعی خود را به یک صفحه سبز شلیک می‌کردند، اما سپس تمام این اسکریپت‌های هوش مصنوعی را روی آن اجرا کردند و آن را به چیزی شگفت‌انگیز تبدیل کردند… که شبیه جالب‌ترین انیمیشنی بود که تا به حال دیده‌اید. خردل ادامه داد. “این یک پوشش هوش مصنوعی بود، اما فقط هزاران و هزاران درخواست و سپس ایجاد همه این چیزهای دیوانه در طول ماه ها برای کشف این چیزها بود.”

به طور مشابه، ماستارد استفاده از هوش مصنوعی را برای قرار دادن شما در یک فیلم موجود توصیف کرد، و روسو به شوخی گفت که می توانید به تلویزیون خود دستور دهید “از من یک دکتر عجیب و غریب بساز” و این به طور قانع کننده ای شما را (و احتمالاً کل بدن شما) را در مورد بندیکت کامبربچ در یک فیلم می پوشاند. فیلم مارول. .

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



“دو سال؟” روسو پاسخ داد و ماستارد را برانگیخت.

جو روسو نیمی از برادران روسو است که بیشتر به عنوان کارگردان چهار فیلم مارول از جمله Avengers: Endgame شناخته می شود. با توجه به اینکه این فیلم‌ها چقدر CGI سنگین هستند، طبیعی است که روسو نگران انواع پیشرفت‌های تکنولوژیکی باشد که می‌تواند زندگی او را به عنوان یک فیلمساز آسان‌تر کند. که در پرسش و پاسخ در جشنواره بین المللی فیلم سندز در اسکاتلندRusso و کارگردان خلاق اپیک گیمز، دونالد ماستارد، راه‌های بالقوه‌ای را مطرح کردند که هوش مصنوعی می‌تواند به فیلمسازان کمک کند – یا فقط وظایف کارگردانی را خودشان به عهده بگیرند.

بخوانید  مارکیپلیر نقش اصلی و صندلی کارگردانی در فیلم ترسناک اقتباسی Iron Lung را بر عهده می گیرد

“من فکر می کنم که حداقل برای مدتی به مراقبت های سنگین نیاز دارد، اینطور نیست؟” Mustard گفت، با اشاره به نیاز به ارائه دستورالعمل های فوق خاص به هوش مصنوعی مانند Midjourney برای ایجاد یک تصویر واقعا قانع کننده.

به عبارت دیگر، به این زودی انتظار رایانه روی صندلی کارگردانی نداشته باشید. زمانی که برخی از پیامدهای بزرگ‌تر تولید فیلم شخصی‌سازی شده توسط تلویزیون درباره مردی را که با زن انتخابی‌اش ارتباط برقرار می‌کند، در نظر می‌گیرند، ممکن است برای برخی راحت‌تر باشد.