جوایز Trials Of Osiris این هفته در Destiny 2 (26-30 می)

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Trials of Osiris بار دیگر در Destiny 2 پخش می شود و پس از اینکه پچ فصل 21 تغییرات بزرگی در sandbox ایجاد کرد، انتظار می رود چند استراتژی جدید در این فعالیت PvP استفاده شود. قبل از رفتن به Saint-14 و مهر کارت پاس خود، در Xur سوار شوید تا ببینید که Agent of the Nine چه تجهیزاتی برای فروش آخر هفته دارد. در اینجا نگاهی داریم به جایی که در آخر این هفته Trials of Osiris را بازی خواهید کرد و چه سلاح هایی را می توانید بدست آورید.

آزمایش‌ها از بازنشانی روزانه جمعه در ساعت 10:00 به وقت PT / 1:00 بعد از ظهر به وقت شرقی تا بازنشانی هفتگی در همان زمان در سه‌شنبه بعد به صورت زنده اجرا می‌شوند. حتماً از Saint-14 در برج دیدن کنید تا یک کارت Trials را انتخاب کنید، که پاداش‌های خاصی را به شما دیکته می‌کند (مثلاً اگر در نقاط عطف خاصی پاداش دریافت می‌کنید یا اگر ضرری بخشیده می‌شود). هدف نهایی شما در Trials of Osiris این است که شما و دو بازیکن دیگر در تیم خود یک مسابقه “بی عیب” را کامل کنید، که در آن هفت مسابقه را بدون باخت برنده می شوید.

پیشنهادات Trials Passage نیز برای ارائه تجربه بهتر، با شروع Passage of Wealth، به‌روزرسانی می‌شوند. اکنون به ازای هر برد، شهرت +75 آزمایشی و یک جایزه اضافی به رتبه اصلی فعلی شما در آزمایش‌ها، تا +150+ می‌دهد. Passage of Mercy اکنون دو باخت را می بخشد اگر شما هنوز Flawless برای یک هفته نبوده اید و پس از Flawless شدن به حالتی برمی گردد که پس از تنظیم مجدد هر نقشه یک ضرر را می بخشد.

بخوانید  رونمایی از رویداد هالووین بازی For Honor

نقشه: بی پایان Vale

  • رتبه 4: ارتقاء ماژول
  • رتبه 7: Enhancement Prism
  • رتبه 10: The Messenger (تفنگ پالس)
  • رتبه 13: ارتقاء ماژول
  • رتبه 16 شهرت: تجدید حیات غیرمنتظره (Glaive)
  • پاداش بی عیب و نقص: وظیفه تزلزل ناپذیر (آداپت)

Season of the Deep پاداش‌های جدید و عالی به استخر Trials اضافه می‌کند، و اگر از طرفداران شیدرها هستید، در این رویداد چندنفره یک جایزه طلایی باشکوه وجود دارد. همراه با سایه زن Glorious Patina، Trials همچنین دارای تجهیزات آرایشی جدید Exotic برای باز کردن قفل خواهد بود، از جمله Ghost Hull، Ship و Sparrow جدید. Glorious Patina فقط برای بازیکنانی در دسترس خواهد بود که در طول فصل 21 به Flawless ارتقاء دهند، و استخر اسلحه با مسنجر پالس ریفل و غیر منتظره Resurgence Glaive به عنوان جوایز ممکن به روز می شود.

یک نشان جدید نیز اضافه شده است، اما برای به دست آوردن آن باید مدال پرواز کبوتر را دریافت کنید و صندوقچه بدون عیب را در فانوس دریایی باز کنید. تغییر بزرگ دیگر در Trials در این فصل، شروع یک ماموریت مقدماتی است که یک آموزش مناسب برای بازیکنان جدید Trials ارائه می دهد و تکمیل آن به بازیکنان با تفنگ ساچمه ای Astral Horizon Trials پاداش می دهد.

حالت اصلی بازی در این فصل Dominion است، که Bungie می‌گوید به این دلیل انتخاب شد که در کل سریع‌تر است، تعامل‌های متنوع‌تری را ترویج می‌کند و تنوع جعبه‌های sandbox سالم‌تری را ارائه می‌دهد. به عنوان یادآوری، سلاح‌های Trials دارای ویژگی اصلی Alacrity هستند که به شما کمک می‌کند، سرعت بارگذاری مجدد، پایداری و برد این سلاح‌ها را در زمانی که آخرین عضو زنده یک تیم آتش هستید یا انفرادی می‌دوید، افزایش دهید. شما همچنین می توانید به ویژگی Crucible Origin، One Quiet Moment ارتقا دهید، که به طور چشمگیری سرعت بارگیری مجدد سلاح شما را هنگام بارگیری مجدد در خارج از جنگ بهبود می بخشد.

بخوانید  تریلر Tekken 8 کوما را در حال استفاده از سالمون در نبرد نشان می‌دهد

بدون عیب بروید و یک سفر به فانوس دریایی کسب خواهید کرد و جوایز ویژه از جمله سلاح های Adept دریافت خواهید کرد. این‌ها پاداش‌های آماری اضافی دارند، که آن‌ها را به یکی از جذاب‌ترین آیتم‌هایی تبدیل می‌کند که می‌توانید در دستان خود داشته باشید. شما Trials Passage – نقشه‌ای که از Saint-14 خریداری می‌کنید و به شما امکان دسترسی به حالت و ردیابی پیروزی‌های شما را می‌دهد. نه باخت های خود را دنبال کنید، تا بتوانید به بازی ادامه دهید و حتی اگر یک مسابقه بی عیب و نقص را باختید، به بازی ادامه دهید.