جوایز Trials Of Osiris این هفته در Destiny 2 (17-21 مارس)

پس از چند هفته وقفه، فعالیت PvP Destiny 2، Trials of Osiris، این آخر هفته بازمی گردد. با معرفی لایت فال زیر کلاس جدید Strand، تغییرات ساختمانی، و Exotics جدید، جالب است که ببینیم مسابقات 3v3 چگونه تکامل یافته اند که بازیکنان اسباب بازی های جدیدی برای استفاده دارند. همچنین می توانید قبل از تلاش برای رفتن به بی عیب و نقص، تحقیق کنید که Xur کجاست تا ببینید فروشنده اسلحه چه تجهیزاتی را ارائه می دهد. در اینجا نگاهی داریم به جایی که در آخر این هفته Trials of Osiris را بازی خواهید کرد و چه سلاح هایی را می توانید بدست آورید.

آزمایش‌ها از بازنشانی روزانه جمعه در ساعت 10:00 به وقت PT / 1:00 بعد از ظهر به وقت شرقی تا بازنشانی هفتگی در همان زمان در سه‌شنبه بعد به صورت زنده اجرا می‌شوند. حتماً از Saint-14 در برج دیدن کنید تا یک کارت Trials را انتخاب کنید، که پاداش‌های خاصی را به شما دیکته می‌کند (مثلاً اگر در نقاط عطف خاصی پاداش دریافت می‌کنید یا اگر ضرری بخشیده می‌شود). هدف نهایی شما در Trials of Osiris این است که شما و دو بازیکن دیگر در تیم خود یک مسابقه “بی عیب” را کامل کنید، که در آن هفت مسابقه را بدون باخت برنده می شوید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

استخر لوت فصل 20 شامل The Immortal است، یک مسلسل دستی افسانه‌ای 750 دور در دقیقه کاملاً جدید که بانجی می‌گوید می‌تواند با امتیازاتی مانند Rangefinder و Killing Wind بچرخد. بازیکنان همچنین می توانند به طور بالقوه Astral Horizon را انتخاب کنند، یک تفنگ ساچمه ای تهاجمی برای اسلات Kinetic شما، و یکی از این تفنگ ها که این شانس را دارد که با امتیازات Slideshot، Surplus، Opening Shot، Shot Swap و Elemental Capacitor بچرخد.

بخوانید  گرافیکی ترین بازی های اندروید 2022 | 35 بازی نفس گیر

نقشه: تایید شود

  • رتبه 4: ارتقاء ماژول x 2
  • رتبه 7: Enhancement Prism x 3
  • رتبه 10 شهرت: جاودانه (اسلحه دستی رشته ای)
  • رتبه 13: ارتقاء ماژول x 2
  • رتبه شهرت 16: افق اختری (ماهر تفنگ شکاری)
  • پاداش بی عیب و نقص: تایید شود

سیستم پاداش آزمایشی نیز تغییر کرده است و مانند سایر فروشندگان برج کار می کند. انگرام هایی که به دست می آورید تا زمانی که آنها را بازدید و رمزگشایی نکنید، در Saint-14 باقی می مانند، و اکنون گزینه ای برای تمرکز سلاح ها و مجموعه های زرهی وجود دارد که دیگر برای تعداد معینی از انگرام ها و منابع در حال چرخش نیستند. اگر Trials engrams از فصل های قبل دارید، برای رمزگشایی آنها باید به Master Rahool مراجعه کنید.

بدون عیب بروید و یک سفر به فانوس دریایی کسب خواهید کرد و جوایز ویژه از جمله سلاح های Adept دریافت خواهید کرد. این‌ها پاداش‌های آماری اضافی دارند، که آن‌ها را به یکی از جذاب‌ترین آیتم‌هایی تبدیل می‌کند که می‌توانید در دستان خود داشته باشید. شما Trials Passage – نقشه‌ای که از Saint-14 خریداری می‌کنید و به شما امکان دسترسی به حالت و ردیابی پیروزی‌های شما را می‌دهد. نه باخت های خود را دنبال کنید، تا بتوانید به بازی ادامه دهید و حتی اگر یک مسابقه بی عیب و نقص را باختید، به بازی ادامه دهید.

Bungie همچنین Trials را در سال گذشته تنظیم کرد تا جوایز را بتوان بر اساس تعداد راندهای برنده شده به جای مسابقات به دست آورد، و سیستم اعتباری مشابه Crucible و Gambit اضافه کرد که کسب جوایز را آسان‌تر کرد. بخشی از غارت منحصر به فرد از Trials of اوزیریس.

بخوانید  به‌روزرسانی رایگان Elden Ring Colosseum فاش شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

برای این فصل آزمایشی، Bungie تصمیم گرفته است گره Freelance را حذف کند و Matchmaking Fireteam را فعال کند. این به این معنی است که حتی اگر هیچ دوستی نداشته باشید که برای سرگرمی های PvP بسیار رقابتی آخر هفته به شما ملحق شود، همچنان در کنار دو بازیکن دیگر قرار می گیرید که برای به دست آوردن برخی از بهترین تجهیزات بازی با یکدیگر رقابت می کنند.

سلاح‌های آزمایشی ویژگی اصلی Alacrity را دارند که به شما کمک می‌کند، سرعت بارگذاری مجدد، پایداری و برد این سلاح‌ها را زمانی که آخرین عضو زنده یک تیم آتش هستید یا به صورت انفرادی می‌دوید، افزایش دهید. شما همچنین می توانید به ویژگی Crucible Origin، One Quiet Moment ارتقا دهید، که به طور چشمگیری سرعت بارگیری مجدد سلاح شما را هنگام بارگیری مجدد در خارج از جنگ بهبود می بخشد.