جنیفر لارنس با فیلم جنایی The Wives بازمی گردد

جنیفر لارنس در یک فیلم جنایی جنایی جدید به نام The Wives که توسط اپل و A24 تولید می شود، بازی خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که اپل در رقابت شدید با شرکت های دیگر، حق پخش فیلم معمایی جنایی The Wives را به دست آورده است. جنیفر لارنس، بازیگر Silver Linings Playbook نه تنها نقش اول این فیلم را بازی می کند، بلکه برای تولید پروژه نیز قرارداد امضا کرده است.

The Wives نشان دهنده همکاری دیگری بین جنیفر لارنس، اپل و A24 است که درام روانشناختی Causeway به کارگردانی را تولید می کنند. لیلا نجبافر شرکت کردند. این بازیگر برنده اسکار سال گذشته در کمدی No Hard Feelings نیز بازی کرد که در بزرگسالی به نمایش درآمد.

اطلاعات بیشتری در مورد داستان و شخصیت های The Wives در دسترس نیست، اما Deadline گزارش داد که سریال تلویزیونی The Real Housewives الهام بخش بوده است. مایکل پریسلی و پاتریک فولی برای نوشتن فیلمنامه بود. جاستین کیاروکی، جرمی او. هریس و جاش گادفری آنها همچنین به عنوان تهیه کننده فیلم کار می کنند.

جنیفر لارنس در حال حاضر در حال آماده شدن برای آغاز ساخت فیلم Die, My Love، فیلمی بر اساس این رمان است لین رمزی تشکیل خواهد شد. به علاوه، ظاهرا مارتین اسکورسیزی قصد تولید فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا با ایفای نقش لئوناردو دیکاپریو او جنیفر لارنس را دارد. این فیلم شاید اولین همکاری جنیفر لارنس و اسکورسیزی باشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پیش‌سفارش‌های Metroid Prime Remastered Physical Edition فعال هستند