جنگ ستارگان جدی: بازمانده هر آنچه که باید بدانید



بیش از 3 سال از انتشار Star Wars Jedi: Fallen Order می گذرد و حتی زمان بیشتری از داستان بین آن و دنباله آن Star Wars Jedi: Survivor گذشته است. در اینجا همه چیزهایی است که برای نسخه اصلی بعدی توسعه‌دهنده Respawn Entertainment باید بدانید، از جمله اطلاعاتی که در مورد اینکه چه چیزی چیست و چه کسی چه کسی است.

Star Wars Jedi: Survivor، مانند نسخه قبلی خود، روی Cal Kestis، یک پاداوان در طول جنگ های کلون متمرکز است که توانست از چنگال امپراتوری جدید و Order 66 فرار کند، که قبلاً Clone Troopers را تحت فرمان برج Jedi می دید. روی کاربران Force

Jedi: Survivor پنج سال دیگر پس از Fallen Order اتفاق می‌افتد، و آن را پیرامون رویدادهای Disney+ Show Obi-Wan Kenobi در جدول زمانی و نه سال قبل از قسمت IV: A New Hope قرار می‌دهد. از زمان پایان عنوان اول، خدمه اقدامات شورشی علیه امپراتوری انجام داده اند، که برخی از آنها در رمان جنگ ستارگان جدای: زخم های نبرد که بین دو بازی اتفاق می افتد به تفصیل آمده است. در این رمان است که ما می آموزیم که چگونه کال اسکار واقعی صورت خود را که در Jedi: Survivor می بینیم، می گیرد، و همچنین می آموزیم که چرا بازوی سمت راست گریز اکنون روباتیک شده است.

گیم پلی Star Wars Jedi: Survivor بر اساس آنچه در Jedi: Fallen Order امکان پذیر بود ساخته می شود. خوشبختانه، کارگردان بازی استیگ آسموسن تایید کرده است که این عنوان قدرت های کال را بازنشانی نمی کند و بسیاری از توانایی ها و تکنیک هایی که او در پایان بازی قبلی پرورش داده بود، در شروع Jedi: Survivor وجود خواهند داشت.

بخوانید  اولین تریلر سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان رکوردشکنی کرد

در Jedi: Survivor، کال مکان‌های آشنا و همچنین مکان‌های کاملاً جدید را کشف خواهد کرد. یکی از بزرگ‌ترین آنها که به عنوان سیاره برای پیش‌نمایش عملی ما عمل کرد، Koboh است. در Jedi: Fallen Order، استینگر آخوندک به عنوان پایگاه خانگی کال خدمت می کرد. در Jedi: Survivor، پایگاه خانه او اکنون یک شهرک کامل به نام Rambler’s Reach در Koboh است که حول یک غذاخوری که توسط Greez اداره می شود، متمرکز شده است.

Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 28 آوریل 2023 منتشر خواهد شد. با قیمت نسخه استاندارد 70 دلار، این بازی تنها بر روی آخرین نسل سخت افزار، یعنی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. به گفته آسموسن، عدم نیاز به توسعه برای دستگاه‌های قدیمی‌تر مانند PS4 و Xbox One به بازی اجازه می‌دهد تا ویژگی‌هایی را که فقط در کنسول‌های جدیدتر امکان‌پذیر است، پیاده‌سازی کند.