جنا اورتگا می‌گوید فصل دوم چهارشنبه نتفلیکس به سمت وحشت می‌رود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با وجود اینکه ایده های زیادی برای فصل 2 مطرح شده است، اورتگا “بسیار فعال” بوده و می خواهد بداند چه خبر است. برای درک بهتر این شخصیت، اورتگا «تا حد امکان گفتگوها» با نویسندگان و تیم برتون داشت و به همین دلیل، همه اینها «بسیار مشارکتی» بود. اورتگا برای آماده شدن برای فصل آینده، می‌خواست «یک قدم جلوتر» باشد و چیزهایی مانند لباس‌ها، معرفی شخصیت‌های جدید و حتی خط داستانی را ببیند.

جنا اورتگا، ستاره چهارشنبه نتفلیکس، نقش تهیه‌کنندگی فصل 2 را بر عهده می‌گیرد و او قبلاً فاش کرده است که طرفداران در آینده چه انتظاراتی دارند.

در مصاحبه با تنوعاو گفت که “آنها می خواستند کمی بیشتر به جنبه ترسناک نمایش متمایل شوند. از آنجا که این نمایش بسیار سبک است و نمایشی مانند این با خون آشام ها و گرگینه ها و ابرقدرت ها، شما نمی خواهید خود را خیلی جدی بگیرید.”

برای اطلاعات بیشتر در روز چهارشنبه، بررسی فصل 1 چهارشنبه ما را بررسی کنید، جایی که کریس ای. هاینر نوشت: “چهارشنبه ممکن است در سال اول خود مشکلاتی داشته باشد، اما این سریال پایه بسیار محکمی برای تعدادی از فصل های با کیفیت آینده ایجاد می کند. برنامه نويسي.”

اورتگا توضیح داد که آنها قصد دارند “هر گونه علایق عاشقانه عاشقانه را برای چهارشنبه کنار بگذارند، که واقعا عالی است.” در طول فصل اول، بیشتر سریال بر روی مثلث عشقی بین چهارشنبه، تایلر (هانتر دوهان) و خاویر (پرسی هاینز وایت) متمرکز بود.

بخوانید  گزارش‌ها حاکی از نگرانی ناشران در مورد پشتیبانی از ایکس باکس در آینده هستند