جمع بندی اخبار نینتندو دایرکت ۲۲ شهریور ماه


درگذشته شایعاتی منتشر شده بود که خبر از برگزاری یک رویداد نینتندو دایرکت در ماه سپتامبر را می‌داد و روز گذشته، شرکت نینتندو رسما اعلام کرد که ۲۲ شهریور ماه نینتندو دایرکت جدید برگزار خواهد شد. پس از اعلام این خبر، کاربران و علاقه‌مندان منتظر انتشار اخباری با محوریت بازی‌های مورد انتظارشان، مخصوصا نسخه جدید The Legend of Zelda بودند. حال رویداد ذکر شده برگزار شد و جدا از معرفی‌های جدید، شاهد عرضه بازی‌های سایر پلتفرم‌های برای نینتندو سوییچ و صد البته اعلام تاریخ انتشار دنباله Breath of the Wild بودیم.

پوستر بازی Fire Emblem Engage

رویداد نینتندو دایرکت با معرفی نسخه جدید Fire Emblem آغاز و مشخص شد که Fire Emblem Engage نام نسخه جدید این مجموعه بوده و در تاریخ ۳۰ دی ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در ادامه مشخص شد که بازی It Takes Two برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. کاربران در تاریخ ۱۳ آبان ماه قادر به تجربه It Takes Two درکنار یکی از دوستان خود به‌صورت آنلاین یا لوکال کوآپ هستند.

مورد بعد، بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipce بود. یک بازی ترسناک که درجریان آن قهرمان داستان برای بازیابی حافظه خود وارد یک بیمارستان متروک می‌شود. این بازی در اوایل سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Xenoblade Chronicles 3

در رویداد نینتندو دایرکت، بسته الحاقی جدید بازی Xenoblade Chronicles 3 هم معرفی شد. یک قهرمان مکانیکی که با انجام مأموریت وی، به تیم شما ملحق می‌شود. این بسته الحاقی در تاریخ ۲۱ مهر ماه عرضه می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان به سری باب اسفنجی بوده و دارای نینتندو سوییچ هستید، SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این بازی سال ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

از دیگر اخبار مربوط‌به این رویداد هم می‌توان به بازی Fitness Boxing Fist of the North Star اشاره کرد که در ماه مارس ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

Oddballers دیگر محصولی است که به‌نمایش گذاشته شد. یک بازی چندنفره با مینی گیم‌های مختلف که در اوایل ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

درگذشته، بازی Tunic پس از کامپیوتر و ایکس باکس برای پلی استیشن هم تایید شده بود و حال مشخص شد که بازی سرگرم کننده Tunic در تاریخ پنج مهر ماه برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

بخوانید  بهترین فیلم های بوکس | ۲۵ اثر رزمی جذاب + امتیاز IMDB

در رویداد نینتندو دایرکت، اطلاعاتی از بازسازی سه نسخه Front Mission هم منتشر شد. بازسازی اولین نسخه در ماه نوامبر برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بازسازی نسخه دوم و سوم هم به‌ترتیب در سال ۲۰۲۳ و تاریخ نامشخصی از آینده در دسترس قرار می‌گیرند.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کشاورزی هستید، Story of Seasons: A Wonderful Life گزینه مناسبی برای شما است. این بازی در تابستان ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

یک باس عجیب بازی Splatoon 3 نینتندو سوییچ

چندی پیش بود که بازی Splatoon 3 عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی هم از سوی منتقدین کسب کند. حال نینتندو با نمایش جدیدی از این بازی در دایرکت خود بعضی از ویژگی‌های بازی را به‌نمایش گذاشت.

در ادامه، نسخه جدید بازی Ocopath Traveler هم معرفی شد. بازی Octopath Traveler 2 از نظر گیم‌پلی و ساختار گرافیکی همانند نسخه قبلی خود است و داستان هشت کاراکتر کاملا جدید را روایت می‌کند. این بازی در تاریخ پنج اسفند ماه عرضه خواهد شد.

Fae Farm یک بازی شبیه‌ساز و مدیریتی دیگر است که در جریان رویداد نینتندو دایرکت به‌نمایش گذاشته شد. این بازی جدا از المان‌‌های کشاورزی و شبیه‌ساز، دارای دانجن‌هایی برای گشت‌وگذار بوده و در بهار ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

Theatrhythm Final Bar Line یک بازی موزیکال با محوریت موسیقی‌های مجموعه فاینال فانتزی است و موسیقی‌های به یاد ماندنی از نسخه‌‌های مختلف این مجموعه را در خود جای داده است. Theatrhythm Final Bar Line در تاریخ ۲۷ بهمن ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

تصویری از ماریو در بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope

Mario + Rabbids Sparks of Hope را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای علاقه‌مندان به خرگوش‌های دوست داشتنی یوبیسافت و همچنین سری ماریو دانست که در تاریخ ۲۸ مهر ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نینتندو در رویداد دایرکت خود بازی‌های نقش‌آفرینی متعددی را به‌نمایش گذاشت که یکی از آن‌ها Rune Factory 3 Special بود و در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. همچنین مشخص شد که نسخه جدید این سری هم در دست ساخت است.

دراین‌میان نینتندو بازی‌های جدید سرویس آنلاین خود را هم معرفی کرد. سه نسخه ابتدایی Mario Party به همراه Pilotwings 64، Pokemon Stadium، Pokemon Stadium 2، اسنوبوردینگ 1080 و Exitebike 64 اشاره کرد. البته که در ادامه مشخص شد بازی بسیار محبوب Golden Eye 007 هم در آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بخوانید  کیمیکو گلن از Orange Is The New Black زنگ خطر را در مورد ادعای شکاف دستمزد بین بازیگران سریال نتفلیکس به صدا در می آورد.

در ادامه رویداد نینتندو دایرکت، بازی Various Daylife به‌نمایش گذاشته شد. یک محصول نقش‌آفرینی دیگر که تا انتهای امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اگر به بازی‌های استراتژی علاقه‌مند هستید، بازی Factorio می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این بازی در تاریخ ۶ آبان ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

IB هم جزو بازی‌هایی بود که نینتندو در جریان هایلایت اخبار خود آن را به‌نمایش گذاشت و در بهار ۲۰۲۳ هم عرضه می‌شود.

پس از عرضه Mario Strikers: Battle League، نینتندو یک آپدیت رایگان را عرضه کرد تا کاربران محتوای جدیدی را تجربه کنند. حال دومین آپدیت رایگان این بازی هم معرفی شد و در ماه سپتامبر سال جاری میلادی هم عرضه می‌شود.

قطعا هواداران سرسخت بازی‌های نقش‌آفرینی شرقی نام سری Atelier Ryza را شنیده‌اند و حال Atelier Ryza 3: Alchemist of the End and the Secret Key در تاریخ پنج اسفند ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

ماریو در حال مسابقه با کاراکترهای دیگر در Mario Kart 8 Deluxe

Booster Course Pass نام محتوای جدیدی است که برای بازی Mario Kart 8 Deluxe درنظر گرفته شده است و تعطیلات سال جاری میلادی هم در دسترس قرار می‌گیرد.

دراین‌میان اعلام شد که بازی گلف به بازی Nintendo Switch Sports اضافه می‌شود و در تعطیلات سال جاری میلاید هم در دسترس قرار می‌گیرد.

در اواخر رویداد، نوبت به شیگرو میاموتو رسید تا جدا از اعلام اخبار حول انیمیشن سوپر ماریو و همچنین بازی Pikmin Bloom، اعلام کند که نسخه چهارم سری Pikmin هم در دست توسعه است و در سال ۲۰۲۳ هم عرضه می‌شود.

هر سال شاهد عرضه نسخه جدید Just Dance برای پلتفرم نینتندو هستیم و نسخه ۲۰۲۳ هم از این قاعده مستثنا نیست. بازی Just Dance 2023 Edition در تاریخ یک آذر ماه در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

اسکوئر انیکس نقش پررنگی در رویداد نینتندو دایرکت داشت و تریلر جدید بازی Harvestella هم به‌نمایش درآمد. این بازی در تاریخ ۱۳ آبان ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

Bayonetta 3 یکی از مواردی بود که کاربران خواهان تریلر جدید آن بودند و دو تریلر از این بازی به‌نمایش درآمد. اولین تریلر در جریان رویداد دایرکت بود و دومین تریلر هم پس از اتمام رویداد در دسترس قرار گرفت. نسخه سوم بایونتا در تاریخ ۶ آبان ماه عرضه می‌شود.

بخوانید  این داک محبوب Steam Deck در حال حاضر فقط 34 دلار قیمت دارد

Danganronpa را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های ویژوال ناول محور دانست که حال بازی جدید استودیو سازنده آن به نام RainCode به‌نمایش گذاشته شد. این بازی در بهار ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که نسخه ابری بازی Resident Evil Village هم در تاریخ ۶ آبان ماه برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

Sifu را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۲۲ دانست که نسخه نینتندو سوییچ آن در تاریخ ۱۷ ‌آبان ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

زک فیر در بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion

درگذشته اسکوئر انیکس اعلام کرد که نسخه ریمستر فاینال فانتزی کرایسیس کور با نام Crisis Core: Final Fantasy Reunion در زمستان عرضه خواهد شد. حال مشخص شده که کاربران در تاریخ ۲۲ آذر ماه به این ریمستر دسترسی خواهند داشت.

Radiant Silvergun بازی دیگری است که برای کاربران نینتندو سوییچ تا انتهای امروز در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین در جریان هایلایت‌های خبری رویداد نینتندو دایرکت مشخص شد که بازی Endless Dungeon در سال آینده میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

Tales of Symphonia یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های سری Tales به حساب می‌آید که حال مشخص شد نسخه ریمستر آن اوایل سال ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

از دیگر اخبار حول این رویداد هم می‌توان‌به موارد زیر اشاره کرد

  • Romancing SaGa Minstrel Song Remastered – عرضه در تاریخ ۱۰ آذر ماه
  • Lego Bricktales – عرضه در پاییز ۲۰۲۲
  • Disney Speedstorm – عرضه در سال جاری میلادی
  • فصل دوم Fall Guys – عرضه در ۲۴ شهریور ماه
  • Kirby’s Return to Dream Land Deluxe – عرضه پنج اسفند ماه

لوگو بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

تمامی این موارد در حالی است که شرکت نینتندو رویداد خود را با تریلر جدید دنباله :The Legend of Zelda: Breath of the Wild به پایان رساند. مشخص شد که نام این نسخه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بوده و در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران یک گیمر در مورد رویداد نینتندو دایرکت چیست؟



منبع