جشنواره ترایبکا ترکیب بازی های 2023 را اعلام کرد

امسال، جشنواره ترایبکا هفت عنوان را به عنوان بخشی از بخش بازی‌های جشنواره ارائه می‌کند که همگی «پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای داستان‌گویی و نوآوری از طریق تجربیات تعاملی نشان می‌دهند». اینها عبارتند از A Highland Song، توسط توسعه دهنده بریتانیایی inkle Studios، Chants of Sennar توسط استودیوی فرانسوی Rundisc، Despelote توسط Julián Cordero، Sebastián Valbuena، Gabe Cuzzillo، Ian Berman، Niall Tessier-Lavigne، Goodbye Volcano High توسط KO_OP، Nightscape توسط Mezan Studios، Stray Gods از Summerfall Studios و The Expanse: A Telltale Series از Deck Nine. هر یک از این بازی ها نیز اولین نمایش جهانی خود را در این جشنواره خواهند داشت.

علاوه بر این، چند رویداد در جشنواره خارج از بازی‌های برجسته اتفاق می‌افتد، از جمله Hideo Kojima: Connecting Worlds، مستندی که بینندگان را به سفری به ذهن خلاق هیدئو کوجیما، یکی از بزرگترین سازندگان نمادهای نمادین می‌برد. بازی های ویدیویی در جهان.” یک پرسش و پاسخ «گسترده» با خود کوجیما نیز پس از نمایش فیلم انجام خواهد شد. Telltale Games همچنین میزبان پانلی با عنوان «کاوش در اعماق فضا: چگونه Telltale و Deck Nine داستان‌های گسترده را در یک رسانه تعاملی ایجاد کردند» برگزار می‌کند که به «عوامل کلیدی در گرفتن حس و لحن مناسب برای The Expanse: A Telltale Series» می‌پردازد.

جشنواره ترایبکا امسال همچنین شامل یک “برنامه بسیار مدیریت شده از 13 تجربه واقعیت توسعه یافته” خواهد بود. از جمله بازی‌های واقعیت مجازی مانند Pixel Ripped 1978 و نصب‌هایی مانند The Fury توسط هنرمند ایرانی شیرین نشاط. هر دو عنوان به ترتیب در دسته‌های Main Competition و New Voices رقابت خواهند کرد که اولی بر هنرمندانی تمرکز می‌کند که «فاصله بین فناوری و داستان‌گویی را پر می‌کنند» و دومی برای «برای اولین یا دومین بار XR» [creators] که دیدگاه های جدید و زبان های هنری جدید را به داستان سرایی همه جانبه می آورد.”

بخوانید  گرافیک خیره کننده Senua's Saga: Hellblade II را در یک ویدیوی گیم پلی جدید به نمایش بگذارید.

جشنواره ترایبکا از 9 تا 17 ژوئن برگزار می شود و اطلاعات بیشتر در این سایت موجود است وب سایت سازمان.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

جشنواره ترایبکا لیست بازی های ترایبکا 2023 را به همراه سایر فعالیت های مرتبط با بازی که می توانید از این رویداد انتظار داشته باشید، اعلام کرده است.