جزئیات خیره کننده را در ویدیوی جدید بازی Forza Motorsport به نمایش بگذارید

دانلود از آپارات

در حین در جریان رویداد Developer_Direct، مایکروسافت نسخه ی نمایشی گیم پلی جدیدی از Forza Motorsport را منتشر کرد که در پایان تاریخ انتشار بازی فاش شد.

علاوه بر این، سازندگان تمرکز زیادی روی جزئیات بازی از جمله کثیفی روی ماشین گذاشتند و به لطف نسل جدید کنسول ها، توانستند روی چیزهای مختلفی مانند درختان و محیط در لبه مسیر . علاوه بر این، بازی Forza Motorsport یک بخش کاملاً جدید و بهبود یافته چند نفره و تک نفره خواهد داشت. Forza Motorsport قرار است در زمان نامشخصی در سال 2023 راه اندازی شود Xbox سری X | سری Xbox S و PC ارائه می شود در پایان می توانید گیم پلی جدید Forza Motorsport را تماشا کنید:

طبق آخرین اخبار بازی، مایکروسافت دموی جدیدی از Forza Motorsport را در جریان رویداد Developer_Direct منتشر کرد. در این ویدیو سازندگان بازی در مورد ویژگی ها و استفاده آنها از قدرت کنسول های نسل نهم مایکروسافت صحبت کردند و آن را یک جهش نسلی بزرگ و یک بازی بسیار واقع گرایانه توصیف کردند. در زمان راه اندازی، Forza Motorsport بیش از 500 ماشین و 20 محیط جدید، از جمله 5 مکان جدید، خواهد داشت که گزینه های سفارشی سازی زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

این یکی از محیط های جدید Kayalami در آفریقای جنوبی است. علاوه بر این، بازی از تغییرات آب و هوایی و پویایی روز و شب در طول مسابقه پشتیبانی می کند، بنابراین هر دور مسابقه می تواند تجربه متفاوتی را برای بازیکن ایجاد کند و شرایط تغییر کند. علاوه بر این، Tren 10 زمان زیادی را صرف صدای بازی کرده است، زیرا صدای ساییده شدن لاستیک خودرو با سطح جاده به دقت طراحی شده است. بازی Forza Motorsport از ray tracing نیز پشتیبانی می کند و با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد، اما تاریخ انتشار بازی تا این لحظه اعلام نشده است.

بخوانید  رایان رینولدز و کارگردان Deadpool 3 دوباره برای فیلم Heist نتفلیکس همکاری می کنند