جزئیات حالت های گرافیکی بازی Dead Space Remake روی کنسول ها

از آنجایی که بازی مورد انتظار Dead Space Remake به زودی وارد بازار می شود، Electronic Arts و Motive Studio به ارائه جزئیات بیشتر در مورد ترسناک بقا ادامه می دهند. مشخصات سیستم پیشنهادی و مورد نیاز نسخه PC بازی Dead Space Remake در ماه اکتبر منتشر شد و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که الکترونیک آرتز جزئیاتی از حالت‌های گرافیکی بازی روی کنسول‌ها را فاش کرده است.

بازی Dead Space Remake یکی از آثار فوق‌العاده‌ای است که به شکل میان‌جنسی عرضه نشد و باید دید قدرت کنسول‌های نسل نهم تا چه اندازه بر تجربه بصری و جنبه‌های فنی بازی تأثیر می‌گذارد. Dead Space Remake در 27 ژانویه (بهان 7) برای Xbox Series X Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد.

بازی Dead Space Remake روی Xbox Series X و PlayStation 5 به بازیکنان این امکان را می دهد که بین دو حالت گرافیکی Quality و Performance یکی را انتخاب کنند. حالت کیفیت به گیمرها اجازه می دهد تا بازی را با وضوح 4K، 30 فریم در ثانیه و قابلیت ردیابی فعال تجربه کنند. در حالت Performance می توانید با وضوح 2K یا 1440p، 60 فریم بر ثانیه و بدون ردیابی اشعه به بازی دسترسی داشته باشید.

EA و Studio Motive جزئیات جدیدی از حالت‌های گرافیکی Dead Space Remake روی کنسول‌ها منتشر کرده‌اند.