جزئیات جدید از PS5 DualSense Edge در صفحه‌ی اختصاصی سونی برای این کنترلر

کاربران می‌توانند دکمه‌های پشتی کنترلر را شخصی‌سازی کنند و این دو دکمه را به انجام عمل هریک از دیگر دکمه‌های دسته‌ی خود تنظیم کنند. برای اطمینان از راحتی کاربران و ثبات بیشتر، سه نوع کلاهک متفاوت برای استیک‌های آنالوگ در نظر گرفته شده است که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید؛ همچنین ارتفاع تریگرهای چپ و راست قابل تنظیم است و می‌توانید Travel Distance را، میزان فاصله‌ای که دکمه‌ها به هنگام فشرده شدن طی می‌کنند تا دستورها اجرا شوند، به‌صورت دستی تنظیم کنید.

در توضیحات صفحه‌ی دوال‌سنس اج در وب‌سایت پلی استیشن می‌خوانیم: «ساخته شده با رویکردی برای بیشترین میزان کارایی و شخصی‌سازی، کنترلر بی‌سیم دوال‌سنس اج از شما دعوت می‌کند تا تجربه‌ی گیمینگ منحصربه‌فرد خود را بسازید تا بتوانید به شیوه‌ی خودتان بازی کنید.»

شرکت سرگرمی تعاملی سونی صفحه‌ای مخصوص DualSense Edge در وب‌سایت PlayStation.com منتشر و اطلاعات جدیدی از این کنترلر ارائه کرد.

در رویداد افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲ بود که سونی از کنترلر حرفه‌ای DualSense Edge رونمایی کرد. این کنترلر نسخه‌ی ارتقا یافته‌ای از دوال‌سنس PS5 است که به کاربران اجازه‌ی شخصی‌سازی تجربه‌ی گیمینگ خود را می‌دهد. در صفحه‌ی اختصاصی دوال‌سنس شاهد اطلاعات بیشتری از جدیدترین کنترلر سونی هستیم.

هنوز تاریخ عرضه یا قیمت دوال‌سنس اج مشخص نشده است.



منبع نمای جلو و عقب دوال‌سنس اج / DualSense Edge