جزئیات آخرین آپدیت بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد


یوبی سافت جزئیات آخرین آپدیت اصلی بازی Assassin’s Creed Valhalla را منتشر کرده است.

به تازگی یوبی سافت پستی را در وبلاگ رسمی Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرده است که در آن شاهد ادای احترامی به محتوای منتشر شده برای این بازی در دو سال پس از انتشار آن بودیم. همچنین یوبی سافت با این پست جزئیات آپدیت 1.6.2 را که در 15 دسامبر سال جاری منتشر می شود، در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

آخرین آپدیت Assassin’s Creed Valhalla با نام The Last Chapter به داستان Eivor پایان می دهد. این به‌روزرسانی به‌عنوان خلاصه‌ای از روایت بازی در نظر گرفته شده است، و یوبی‌سافت دوست دارد بتواند از آن برای پیوند دادن برخی از شاخه‌های مختلف داستان اصلی و بسته‌های الحاقی استفاده کند.

بازیکنان باید پس از انتشار به‌روزرسانی، خط داستانی اصلی را با گرفتن تمام مناطق انگلیسی تکمیل کنند تا به محتوای The Last Chapter دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، قسمت های اسطوره ای آسگارد و یوتنهایم باید تکمیل شوند. سپس بازیکنان باید پایگاه وایکینگ را تا سطح پنجم تراز کنند و پادگان Jomsviking را بسازند. در نهایت، بازیکنان باید تمام اهداف خود را در Order of the Ancients بکشند و رهبر آن را شناسایی کنند.

آیور در Assassin's Creed Valhalla

یوبی سافت در ادامه اعلام کرد که با توجه به پایان عمر بازی Assassin’s Creed Valhalla، دیگر رویدادهای جشنواره ای با زمان محدود را در Ravensthorpe برگزار نخواهد کرد. البته، بازیکنانی که رویدادهای جشنواره را از دست داده‌اند، پس از تکمیل تلاش The Glowecestrescire First Night of Samhain، این شانس را خواهند داشت که تمام جوایز Yule، Ostara، Sigrblot و Oskoreia را از همه بازرگانان دریافت کنند.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل سوم و پایانی انیمیشن کاپهد نتفلیکس | اعلام تاریخ پخش

در نهایت یوبی سافت اعلام کرد که حالت New Game Plus به بازی اضافه نخواهد شد.حالت New Game Plus را به درستی پیاده سازی کنید. یکی دیگر از ویژگی های مورد انتظار بازی این است که Eivor می تواند همیشه هودی خود را بپوشد که خوشبختانه یوبی سافت تایید کرده است که به بازی اضافه خواهد شد.این ویژگی صرفا یک گزینه نمایش خواهد بود و به هیچ وجه روی گیم پلی بازی تاثیری نخواهد داشت.

نظر شما درباره آخرین اخبار Assassin’s Creed Valhalla چیست؟ آنها را با ما به اشتراک بگذارید.