جرمی رنر و سه بازیگر دیگر به Knives Out 3 با بازی دنیل کریگ اضافه شدند

نتفلیکس اخیراً 4 بازیگر دیگر را برای حضور در آن اضافه کرده است فیلم Dead Man Wake: A Knives Out Mystery توسط دنیل کریگ.

نتفلیکس فقط با نام و سال پخش فیلم Knives Out 3 فاش شد و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونقرار است بازیگران بیشتری در قسمت جدید فیلم چاقوکشی پلیس حضور داشته باشند. در ابتدا، Deadline تایید کرد که کری واشنگتن، بازیگر نقش Django Unchained و Scandal به بازیگران سریال Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery اضافه شده است، اما این پایان داستان نیست.

کری واشنگتن

هالیوود ریپورتر سپس اعلام کرد که گلن کلوز که در فیلم های «نامزدی مرگبار» و «هیلبیلی مرثیه» بازی کرد، به جمع بازیگران فیلم Knives Out 3 اضافه شده است. بعداً، ددلاین اعلام کرد که جرمی رنر، بازیگر نقش هاوکی در دنیای سینمایی مارول، به گروه اضافه شده است. بازیگران فیلم Knives Out 3. Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. و آخرین مورد اضافه شدن میلا کونیس بازیگر تد و قو سیاه به بازیگران فیلم Knife 3 است که Deadline به تازگی اعلام کرده است.

آواز قو دکتر گلن کلوز

ریان جانسون، کارگردان هر دو فیلم Knives Out، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Knives Out 3 بازگشته است. دنیل کریگ همچنین برای بازی در نقش بنوا بلان در Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery و علاوه بر این چهار فیلم بازخواهد گشت. بازیگران، بازیگران دیگری هستند که اخیراً به اندرو اسکات، جاش اوکانر و کایل اسپینی پیوستند. گروه فیلمبرداری اضافه شد در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این فیلم در دسترس نیست.

میلا کونیس در فیلم دختر خوش شانس

پیش از آن فیلم Knives Out در سال 2019 اکران شد و این فیلم موفق شد نظر منتقدان را به خود جلب کند و بیش از 312.9 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. با این حال، نتفلیکس با پرداخت 450 میلیون دلار حقوق دو قسمت بعدی Knives Out را خریداری کرد و شاهد اکران Glass Onion: A Knives Out Mystery در سال 2022 از نتفلیکس بودیم. این فیلم در اکران محدود خود توانست 13 میلیون دلار در گیشه بفروشد.

بخوانید  تریلر جدید بازی Skull and Bones نمایش داده شد

Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery در سال 2025 در نتفلیکس منتشر می شود. فیلمبرداری و تولید Knives Out 3 پاییز امسال در لندن آغاز می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر