جدایی طراح ارشد کاراکترهای بازی 2 Overwatch از بلیزارد

«بابت تمامی خدماتی که جف در طی این سال‌ها به بلیزارد رسانده است تشکر کرده و برای او در ادامه بهترین‌ها را آروز می‌کنیم. توانایی او در زندگی بخشیدن به کاراکترهای مختلف Overwatch ازطریق گیم‌پلی بسیار شگفت انگیز بود. مطمئنا تاثیرات جدایی او از تیم سازنده‌ی بازی‌های Overwatch و Warcraft تا سال‌ها احساس خواهد شد».

گودمن در طی یک مصاحبه در ماه آوریل به آشفتگی موجود در شرکت بلیزارد پرداخته بود. او گفت که اعضای تیم سازنده قبل از بازگشت به کار می‌خواهند از موقعیت و امنیت خودشان در شرکت اطمینان حاصل پیدا کنند. همچنین او گفت که هنوز تردیدهایی در مورد وضعیت و جو حاکم بر شرکت بلیزارد وجود دارد.

با اعلام رسمی بلیزارد، جف گودمن، طراح ارشد کاراکترهای بازی Overwatch 2 از این شرکت جدا شد.

اورواچ ۲ در قالب یک بازی رایگان در تاریخ ۱۲ مهرماه منتشر خواهد شد. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که Overwatch 2 به‌عنوان جایگزینی برای Overwatch عرضه می‌شود و بعد از انتشار این بازی، گیمرها امکان تجربه‌ی نسخه‌ی اول این مجموعه را نخواهند داشت.



منبع

جف گودمن، طراح ارشد کاراکترهای Overwatch 2 است و بسیاری از قهرمان‌های بازی توسط او طراحی شده‌اند. حالا با اعلام بلیزارد، جف گودمن این شرکت را ترک کرده است. سخنگوی بلیزارد گفت که گودمن از اوایل امسال تصمیم خودش را مبنی بر ترک این شرکت گرفته بود. بلیزارد در بیانیه نوشت:

سوابق گودمن در بلیزارد به قبل از ساخت Overwatch بر می‌گردد. او یکی از اعضای تیم سازنده‌ی پروژه‌ی کنسل‌شده‌ی تایتان بود. پروژه‌ای که نتیجه‌ی کنسل شدن آن، ساخته شدن بازی Overwatch و انتشار آن در سال ۲۰۱۶ است. به غیر از جف کپلان که در سال ۲۰۲۱ بلیزارد را ترک کرد، گودمن یکی از معدود افرادی بود که همواره در مصاحبه و رویدادهای مختلف از او درمورد جزئیات جدید بازی Overwatch سؤال می‌شد.

بخوانید  Crunchyroll Game Vault Will Offer Exclusive Mobile Games To Premium Members

هنوز دلیل جدایی جف گودمن به‌طور دقیق مشخص نیست. بااین‌حال نمی‌توان جدایی او را بی‌ربط به حواشی اخیر شرکت بلیزارد دانست. در طی چند وقت اخیر، در پی شکایت‌هایی که از بلیزارد در مواردی همچون تبعیض جنسیتی یا آزار و اذیت شده بود، شاهد جدایی افراد برجسته‌ای از این شرکت بودیم. چاکو سانی، تهیه‌کننده‌ی اجرایی در سال ۲۰۲۱ بلیزارد را ترک کرد و بعد از سانی شاهد جدایی تریسی کندی، یکی دیگر از تهیه کننده‌ها در ماه سپتامبر گذشته بودیم.