جانکارلو اسپوزیتو به بازیگران فیلم Megalopolis ساخته فرانسیس فورد کاپولا پیوست

جزئیات بیشتری در مورد نقش اسپوزیتو در این فیلم هنوز منتشر نشده است، اما به گفته منابع رسانه ای ددلاین، او به زودی در مجموعه فیلم Megalopolis حضور خواهد داشت. فیلمبرداری در آتلانتا و نیویورک در حال انجام است. خلاصه ای واضح از داستان و ایده پشت این فیلم هنوز منتشر نشده است، اما ظاهرا مگالاپولیس داستان تلاش ها و رویاهای یک طراح و معمار برای بازسازی نیویورک به عنوان یک آرمانشهر کامل پس از یک فاجعه زیست محیطی را روایت می کند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با ما و دیگران در میان بگذارید.

آدام درایور، ناتالی امانوئل، فارست ویتاکر، لارنس فیشبرن، جان ویت، اوبری پلازا، شیا لبوف، گریس واندروال، کاترین هانتر، جیمز ریمار و تالیا شایر (کاپولا) و فرزندش جیسون شوارتزمن از دیگر بازیگران این فیلم خواهد بود. بر اساس گزارش های قبلی، فیلمنامه این پروژه توسط خود کاپولا از دهه 80 نوشته شده است. پیش از این، کاپولا، مگالوپولیس را آخرین پروژه بزرگ خود و حاصل همه شاگردی های سینمایی خود از زمانی که در سن 16 سالگی در این صنعت شروع کرد، می دانست. .

با وجود گزارش هایی مبنی بر ادامه مسائل پشت صحنه و فیلمبرداری گسترده فیلم Megalopolis فرانسیس فورد کاپولاحال سایت ددلاین اعلام کرده است که جیانکارلو اسپزیتو بازیگر معروف سریال های Breaking Bad و The Mandelorian به این پروژه پیوسته است.

کاپولا نیز اخیرا شایعه اختلافات گسترده و کمبود بودجه در روند فیلمبرداری این فیلم را گزارش های غیر واقعی و کذب خوانده است. پیش از این و طی چند هفته گذشته، گزارش های نگران کننده ای از وضعیت پیچیده و آشفته فیلمبرداری فیلم Megalopolis منتشر شده بود. البته هنوز مشخص نیست که کارگردان مگالوپولیس پس از اخراج کامل تیم طراحی صحنه، جلوه های ویژه و کارگردانی هنری مگالوپولیس به دلیل آنچه کاپولا آن را یک دعوای هنری می داند، توانسته است جایگزین فیلمسازان قبلی این پروژه شود یا خیر. و مسائل مربوط به بودجه

بخوانید  نمایش اندازه فن‌ خنک‌کننده در رندرهای کارت گرافیک RTX 4090

ایفای نقش شخصیت اصلی درام جنایی Kaleidoscope از نتفلیکس، ایفای نقش آدام کلایتون در فصل سوم سریال درام موفق MGM+ هارلم، اقتباس نتفلیکس از The Gentleman گای ریچی، فیلم گران قیمت The Electric State برادران روسو برای نتفلیکس، فصل چهارم سریال پسران از استودیو آمازون و در نهایت پخش عفو در فصل سوم سریال مورد انتظار و محبوب ماندوریان که تقریباً یک ماه از اول مارس (10 مارس) در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت، در میان پروژه های دیگری که در حال حاضر توسط Giancarlo Esposito تولید می شود.

جیانکارلو اسپوزیتو، ستاره سریال Breaking Bad، جدیدترین اثر اضافه شده به پروژه موردانتظار و متفاوت این کارگردان از پدرخوانده خواهد بود.