جالب ترین ایستراگ ها در بازی High on Life From Doom to Godzilla

یکی از جالب‌ترین چیزهایی که در همان ثانیه‌های اول بازی متوجه می‌شوید این است که شخصیت داستانی در یک بازی کلاسیک زندگی می‌کند و وقتی به جزئیات بیشتری وارد شویم، متوجه می‌شویم که این بازی رایانه‌ای به بازی کلاسیک Death of اشاره می‌کند. 1993. نکته جالب دیگر در مورد بازی مربوط به سری Breaking Bad است. در یکی از سکانس های این سریال، پس از مشاجره والتر وایت با همسرش، او با عصبانیت پیتزایی را روی پشت بام پرتاب می کند. اکنون در High on Life، اگر به پشت بام خود نگاه کنید، قطعا این پیتزا را خواهید یافت!

شما، کاربران، به ما بگویید که چه نکات و ترفندهایی را در High on Life دیدید که توجه شما را به خود جلب کرد.

همیشه می شنویم که صبر پاداش دارد و در هیچ کاری نباید عجله کرد. در یکی از مراحل بازیکن باید تمرینات مختلفی را پشت سر بگذارد و باس فایت این مرحله قبل از هر تمرین با شما صحبت می کند. در یکی از این ویدئوها از شما خواسته شده که صبور باشید و یک ساعت صبر کنید. در حالت عادی می توانید بازی را ادامه دهید و از این محیط خارج شوید و به پیشرفت خود در داستان ادامه دهید. در این بین اگر می خواهید صبر خود را به نمایش بگذارید، بازی آیتم جالبی را برای شما آماده کرده است. هر 15 دقیقه داگلاس مدام به شما امید می دهد و شما را متقاعد می کند که منتظر بمانید، و مطمئناً به خودتان می گویید: “خب، صبر می کنم، یک ساعت دیگر نمی شود و بهشت ​​روی زمین نمی آید!” مهم این است که در نهایت یک پاداش هیجان انگیز برای من در نظر گرفته شده است. در ضمن، بعد از یک ساعت «بدون پاداش» می گیرید و همان داگلاس که به شما امید داده بود به طعنه به شما می خندد.

بخوانید  نسخه ای از دسته Xbox 360 را برای کنسول های فعلی Xbox بسازید

به طور کلی High on Life پر از محتوای مشابه است و حتی گاهی اوقات اسلحه های شما دیالوگ های منحصر به فردی دارند که در حالت عادی از دست می دهید و از سلاح دیگری استفاده می کنید. به عنوان مثال در ماموریتی که باید داگلاس را بکشید جالب است که اگر از گاس استفاده کنید او شما را راهنمایی می کند و دیالوگ های متفاوتی را می شنوید و باس فایت مورد نظر نیز ظاهر جدیدی به خود می گیرد. همچنین بد نیست از ایستراگ گودزیلا به عنوان آخرین ایستراگ یاد کنیم. اگر بتوانید جزئیات شهر Cutie Town را پیدا کنید و وارد آن شوید، با اولین مرحله این شهر و حتی طراحی ظاهری Cutie Town، متوجه اشاره High on Life به شخصیت و فیلم های گودزیلا که در نوع خود جالب و جذاب است.

High on Life حتی رسانه های بازی را هدف قرار داده است. وقتی به Port Terrine می روید به بخشی از داستان می رسید که باید از یک لوله بزرگ عبور کنید، کنی بسیار جدی و کمی عصبی به این موضوع اشاره می کند که یک سری از رسانه ها از بازی در بررسی های خود اشاره می کنند. می گویند که سازنده در طراحی این قسمت از صحنه تنبل است و امتیاز بازی را کم می کند.جالب است که کنی مستقیماً از رسانه هایی مانند IGN، Kotaku و Polygon نام می برد!

بازی High on Life، آخرین نسخه انحصاری پلتفرم ایکس باکس، شاید آنطور که باید توجه منتقدان را به خود جلب نکرده باشد، اما از نظر طنز و محتوای متنوعی مانند Istrag، نکاتی دارد که کم و بیش با آنها آشنا شده ایم و البته یکی از آنها ریک و مورتی هستند. البته وجود این ارجاعات غیرعادی نیست چرا که زاییده فکر بازی High on Life توسط یکی از سازندگان Rick and Morty ساخته شده است. اکنون در این ویدیو قصد داریم به اینستاگرام و چیزهای جالبی برویم که در قلب High on Life قرار دارند.

بخوانید  Banjo-Kazooie Was Fantastic--And It Doomed 3D Platformers

در این ویدیو نکات و ترفندهای جالب بازی High on Life مانند مراجعه به فیلم گودزیلا و سریال بریکینگ بد را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

از یوتیوب تماشا کنید

ایستراگ گودزیلا در فیلم High on Life

در همان مرحله یک قسمت پلتفرمینگ نیز وجود داشت که در طی آن باید از یک سری سکوهای مغناطیسی عبور کنید. حالا، اگر شما دستتان را به کنی داشته باشید، او همچنان به شما انگیزه می‌دهد که پلتفرم‌سازی آینده به همان سادگی‌هایی باشد که در Mario Land دیدیم (اشاره به Super Mario Land). در محله های فقیر نشین بلیم سیتی نیز نوزاد بیگانه ای را خواهید دید که مدام از شما اصرار می کند که او را بکشید. معمولا در بازی های ویدیویی کودکان مکان امنی در نظر گرفته می شوند و قهرمان داستان قادر به کشتن آنها نیست. با این حال، در High on Life، علیرغم مخالفت های فراوان کنی به این موضوع، شما می توانید این بچه را بکشید! وقتی این کار را انجام می‌دهید، دستاوردی را دریافت می‌کنید که Fallout به شما اجازه این کار را نمی‌دهد. البته اگر از طرفداران سری Fallout هستید، می دانید که این بازی به شدت با کشتن کودکان در بازی مخالف است و به هیچ وجه اجازه این کار را به شما نمی دهد.

رسانه های درون بازی را در High on Life ذکر کنید