جادوگر محله دوستانه شما | Iron Banter: این هفته در Destiny 2

البته سفر آرام و حتی نزدیک هم نبود. من احتمالاً یکی از بازیکنان بدبین هستم، به خصوص که زمان می گذرد زیرا فرسودگی شغلی و خستگی می تواند بین افت های بزرگ گسترش یابد. من اغلب مناظره هایی با همکلاسی هایم داشته ام که در آن متهم شده ام که شبیه یک پست گلایه آمیز دیگر Reddit هستم. به همین ترتیب، من بارها در جایی بوده ام که آن را «عذرخواهی بانجی» می نامم. تلاش برای متقاعد کردن دوستان سرخورده برای بازگشت، حتی با وجود اینکه وضعیت بازی چیزهای زیادی را به همراه داشت.

دنیای Bungie سالهاست که من و وقتم را در بازی های ویدیویی مصرف کرده است. من تمام رنگ‌ها و سایه‌هایی را که این بازی‌ها اتخاذ کرده‌اند دیده‌ام و دوره‌های بی‌شماری را فراموش کرده‌ام. افت شدید و اوج های جنون آمیز Destiny را تجربه کرد و دید که Destiny 2 به طرز وحشتناکی مشابه سقوط کرد و به عقب برگشت.

برای من سخت است که به یاد بیاورم چه زمانی از حالت عادی به وسواس تبدیل شدم، اما تغییری مشخص در نحوه نگاه من به بازی در اوایل چرخه زندگی Destiny با حافظه استثنایی وجود داشت. این متن طعم عجیب و غریب The Last Word بود: “مال تو نه مال من.”شکارچی یاغی شین مالفور در Dredgen Yor. ناگهان سرنوشت به چیزی بیش از یک بهانه برای من تبدیل شد تا بعد از کلاس یک آبجو بنوشم و کورکورانه از درون بوته بدوم. متوجه شدم که مجذوب داستان و تمام روابط پیچیده‌ای که بین شخصیت‌ها، جناح‌ها و دشمنان بافته شده‌ام – به ویژه نام دشمنانی که در آن زمان هرگز ندیده بودیم یا شهرهای افسانه‌ای شخصیت‌ها و مربیانی که قبلاً آنها را ندیده بودیم.

بخوانید  به‌روزرسانی آنلاین هفتگی GTA، گاراژ بزرگ و فعالیت‌های بیشتر در Los Santos Drug Wars را اضافه می‌کند.
بررسی تناسب
بررسی تناسب

برای کسانی که ممکن است به یاد نداشته باشند، Destiny و Destiny 2 هر دو شروع به کار کردند اما مقدار زیادی رمز و راز و پتانسیل مضحک را ارائه کردند. همه ما چاره ای نداشتیم جز اینکه به Bungie اعتماد کنیم تا دنباله را به چیزی که همه فکر می کردیم تبدیل کند اصلی هدف و چشم انداز بسیاری از دوستانی که من می شناسم، به هر دلیلی از بازی خارج می شدند و به دلایلی حاضر به بازگشت نشدند. با این حال، همانطور که خیلی ها برای اولین بار شروع کردند یا برگشتند و معتاد شدند، من هم همینطور.

تقریباً هر هفته چیز جدیدی برای Destiny 2 به ارمغان می‌آورد، چه ضربات داستانی، چه فعالیت‌های جدید یا ترکیب‌های جدید جالبی از آیتم‌ها که به بازیکنان اجازه می‌دهد یکدیگر را در Crucible نابود کنند. Iron Banter نگاه هفتگی ما به آنچه در دنیای Destiny اتفاق می افتد و نگاهی به آنچه در سراسر منظومه شمسی چشم ما را جلب می کند است.

فیل هورنشاو، دوست و هم خانواده خوب من، قبل از اینکه به فصل بعدی سفرش برود، مدتی منقل آهنی گیم اسپات را روشن کرد. برای کسانی که ممکن است ندانند، این یک قلمرو ناشناخته برای من است زیرا بیشتر وقتم را در قسمت ویدیو می گذرانم. بنابراین این که بگوییم من در مورد تصدی مسئولیت Iron Banter عصبی هستم، دست کم گرفتن بزرگی است. هر چند اگر نگویم که هستم دروغ می گویم بسیار هیجان زده هستم زیرا اکنون می توانم رابط شما در برج، فروشگاه گفتگو و Destiny 2 باشم.

بخوانید  تایید رسمی سریال جدید Game of Thrones بر اساس Dunk and Egg Story

با این حال، دلیل بزرگتری وجود دارد که می‌خواستم Iron Banter را احیا کنم: در این مرحله، ما در آن مرحله از چرخه محتوا هستیم که هر بازیکن Destiny با آن آشنا است. در ماه فوریه، می توانید صدای غرش ماشین محتوای Destiny را بشنوید که به تدریج به غرشی دور تبدیل می شود، درست است؟ دستگاه هایپ در حال بازگشت به زندگی است، و من برای آن اینجا هستم. در طول هفته‌ها، به‌ویژه در روزهای ابتدایی لایت فال، برداشت‌ها و جست‌وجوی‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن با همه خواهم داشت، اما در حال حاضر تنها چیزی که می‌توانم احساس کنم این حس بی‌نظیر انتظار است. همین بس که از هیجان به خودم می لرزم. خیلی پیش نمی آید که یک بازی ویدیویی بتواند این نوع احساسات را در من برانگیزد.

در اینجا جمع آوری بیش از هشت سال گیم پلی Destiny در یک معرفی کوتاه آسان نیست. چگونه سال های زندگی را از طریق (چندین) طلوع و سقوط Destiny and Destiny 2 خلاصه می کنید؟ ماه ها متاهای خنده دار، متمایز یا خسته کننده Crucible؟ هفته‌ها خستگی فصلی یا ماموریت‌ها و رویدادهای شگفت‌انگیز «چشمک می‌زنی، از دست می‌دهی»؟ برای اولین بار در Cosmodrome احساس کردم یک بلوبری از خواب بیدار می شود، اما در سال 2023، جایی که هیچ خط عبور خطی وجود ندارد. من فقط به همه احتمالات برای بحث در مورد مسائل نگاه می کنم و می روم “از کجا شروع کنم؟” تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که احساسم را تکرار کنم: این یک است بسیار زمان خوبی است که در حال حاضر یکی از طرفداران Destiny باشید، و من برای به اشتراک گذاشتن این سفر با شما هیجان زده هستم.

بخوانید  Twitch اکنون به شما امکان می‌دهد برای پین کردن پیام‌های چت با Hype Chat پول پرداخت کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.