ثبت ضعیف‌ترین آمار بازی های سونی روی PC توسط Uncharted: Legacy of Thieves

اما هیچ یک از این موارد به پای God of War نمی‌رسند که ۷۳۵۲۹ بازیکن فعال در زمان عرضه داشت. البته که عوامل زیادی در این موضوع دخیل هستند. به‌عنوان مثال بازی‌هایی که از مجموعه Uncharted در این کالکشن قرار گرفتند، به نسبت دیگر بازی‌های سونی، بازی‌های قدیمی‌تری محسوب می‌شوند. ضمن اینکه بازی‌های قبلی Uncharted در این پلتفرم در دسترس نیست و این امر باعث شده تا تازه واردهای کمتری این مجموعه را تجربه کنند.

برنامه‌های سونی برای ورود بازی‌های انحصاری پلی استیشن به پلتفرم پی سی درحال سرعت گرفتن است و به‌تازگی بازی‌های بزرگی از استودیوی ناتی داگ مثل Uncharted به‌دست پی سی گیمرها رسیده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که وضعیت Uncharted: Legacy of Thieves Collection در این بین ضعیف‌تر از سایر آثار بوده و این بازی در تکرار موفقیت پورت‌های قبلی پلی استیشن در پلتفرم پی سی چندان موفق ظاهر نشده است.

لوکیشن بازی انچارتد

تعداد بازیکنان بازی Uncharted: Legacy of Thieves در پلتفرم پی سی در بیشترین حالت به ۱۱ هزار بازیکن فعال در استیم رسیده که پایین‌تر از دیگر بازی‌های سونی است.

داده‌های SteamDB نشان می‌دهد که Uncharted: Legacy of Thieves Collection در بالاترین حالت به تعداد ۱۰۸۵۱ بازیکن فعال در زمان عرضه رسیده که پایین‌ترین آمار بازی‌های فرست پارتی سونی تاکنون محسوب می‌شود. بالاتر از این بازی Days Gone قرار دارد که ۲۷۴۵۰ بازیکن فعال داشت. سپس Horizon Zero Dawn و Marvel’s Spider-Man Remastered را داریم که به ترتیب با ۵۶۵۵۷ بازیکن و ۶۶۴۳۶ بازیکن فعال در زمان عرضه خوش درخشیدند. 

بخوانید  محبوب ترین بازی های پلی استیشن استور ماه نوامبر معرفی شدند

علاوه‌بر این می‌توان گفت که مجموعه ریمستر سونی در بازه زمانی بسیار شلوغی به بازار عرضه شد و این امر باعث شد تا رقبای بزرگی در پلتفرم پی سی در انتظار آن باشند. ناتی داگ اخیراً تأیید کرده که به تمرکز روی ارائه بازی‌های بیشتر به مخاطبان پلتفرم پی سی ادامه می‌دهد و The Last of Us Part 1، هدف بعدی و مورد انتظار این شرکت محسوب می‎‌شود.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection هم‌اکنون علاوه‌بر پی سی برای پلی استیشن 5 نیز در دسترس است.



منبع