تیم Assassin's Creed Origins علاقه مند به ساخت دنباله است

بازیگران Baek و Aya علاقه مند هستند که نقش های خود را در دنباله Assassin's Creed Origins بازی کنند.

ابوبکر سلیم و الکس ویلتون ریگان، بازیگرانی که به ترتیب در Assassin's Creed Origins نقش Bayek و Aya را بازی کردند تهیه کننده یوبی سافت مسئولیت آن را بر عهده داشت و آنها علاقه مند هستند که داستان شخصیت های خود را در ادامه احتمالی این بازی ادامه دهند.

مشخص نیست که آیا این اتفاق می افتد یا خیر، اما اسلیم در توییتر به شوخی گفت که باید استودیویی را برای ساخت دنباله Assassin's Creed Origins راه اندازی کند، در حالی که همبازی او معتقد است داستان Aya و Bey هنوز ناقص است.

Assassin's Creed Origins که در سال 2017 منتشر شد، یک ریبوت نرم از سری خود است. داستان این بازی صدها سال قبل از وقایع بازی اول و قبل از تشکیل فرقه Assassin روایت شده است. بایک یکی از آخرین مدجاهای مصری بود که با ایا ازدواج کرد. پس از کشته شدن پسرشان توسط Order of the Ancients، پیشینیان شوالیه های معبد، این زوج برای انتقام عازم سفری می شوند.

این بازی با المان های سبک نقش آفرینی بیشتری همراه بود. در این سیستم هم بایک و هم دشمنانش تحت تاثیر سیستم سطح بندی قرار می گیرند و با به دست آوردن تجهیزات مختلف می توانید ویژگی های خود را ارتقا دهید. Assassin's Creed Origins دارای یک نقشه جهان باز گسترده برای کاوش است که شما را به ماموریت ها و ماموریت های جانبی از شهرهای شلوغ و بیابان های سوزان گرفته تا اهرام عظیم و مقبره های غارتگر می برد.

بخوانید  عملکرد پردازنده Core i9-13900KS تا 10٪ سریعتر از i9-12900KS

تحریریه مجله بازی یک گیمر